Motoryzacja » Samochody
Hyundai Kona na nośnikach OOH
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Z początkiem maja wystartowała kampania reklamowa nowej Kony Electric, która jest pierwszym w pełni elektrycznym subkompaktowym SUV-em na rynku europejskim. Model łączy w sobie moc napędu elektrycznego ze stylistyką i przestronnością SUV-a.
Kampania reklamowa będzie prowadzona na dużych konstrukcjach outdoorowych (20x10m) zlokalizowanych przy autostradach oraz drogach szybkiego ruchu w całej Polsce. Działania rozpoczynają się w maju i potrwają całe wakacje, czyli do końca sierpnia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media, za lokalizację kreacji odpowiedzialna jest agencja Opus B.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
PR Communication
|

Ile mieszkań sprzedali deweloperzy w 3 kw. 2025
80 lat emocji! Jubileuszowa wystawa Teatru Muzycznego w Łodzi
Credit Agricole w czołówce rankingu banków Newsweeka
Pokolenie Z chce działać na rzecz cyrkularności
KLASYKA W NOWOCZESNYM WYDANIU. W TEATRZE PINOKIO W ŁODZI RUSZYŁY PRÓBY DO SPEKTAKLU „PEER GYNT”
Komentarze (0)