Firma » Reklama
Hoop Cola - przełam lody, odśnież otwartość!
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Już od 6 grudnia na ekranach tv zobaczymy nowy spot Hoop Coli nawiązujący do motywów zimowych, który zrywa z eksponowaniem elementów świątecznych, tak często pojawiających się w tym okresie.
Reklama bazuje na Hooptymistycznym Instytucie Otwierania Polaków,  którego to członkowie przyglądają się osobom podczas bitwy na śnieżki,  które otwierają się na siebie dzięki przejeżdżającemu ulicą pługowi.  Pług jest symbolem odśnieżania relacji między ludźmi. Ważną rolę w  komunikacji pełni jego kierowca - Pani Pługarzystka, która niesie za  sobą ideę Pługaryzmu - Ruchu Odśnieżania Otwartości. 
Hoop Cola  podejmuje działania mające na celu zwrócenie uwagi na prawdziwe relacje w  okresie zimowym i zerwanie z wszechobecną komercją w okresie  świątecznym  oraz z szarą codziennością, która dotyczy każdego.  Internauci będą mogli  zgłosić swój własny postulat, co każdy z nich  chciałaby odśnieżyć, a ten który uzyska największą liczbę głosów, będzie  wsparty przez Hoop Colę i Hooptymistyczny Ośrodek Otwierania Polaków.  Do Ruchu Odśnieżania Otwartości będzie można dołączyć na www.hoopcola.pl  i na Facebooku.
Hasłem kampanii są słowa: „Przełam lody, odśnież  otwartość!”, które nawiązują do dotychczasowej komunikacji Hoop Coli -  otwartości na innych. Dodatkowym wsparciem kampanii telewizyjnej jest  nowa, zimowa etykieta, komunikacja w Internecie oraz materiały POS.  Kampania telewizyjna i internetowa będzie trwała do 23 stycznia. W  stacjach Polsat i kanałach tematycznych emitowane będą spoty w dwóch  wersjach: 15 i 30 sekundowej.
Zdjęcia do filmu były kręcone na na  warszawskiej Pradze.  Reżyserowała Joanna Rechnio. Za kreację i  działania w internecie odpowiada agencja Hand Made i jej interaktywny  dział Hand Made Flow, a za produkcję Papaya Studio. Ze strony Hoop  Polska projekt koordynuje Patrycja Giurko, Group Brand Manager. 
W  ramach zimowej kampanii, Hoop Cola sponsoruje również konkurs „Wykończ  Wojewódzkiego i Figurskiego” w radio Eska Rock oraz w radio Eska konkurs  „Konfeska”, w którym Hoop Cola będzie wspierać „odśnieżanie” słuchaczy z  grzechów przed świętami.
Hoop  Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z  najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3  zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i  Kutnie zatrudnia blisko 1000 pracowników.   
Portfolio produktów  obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik,   napój gazowany i niegazowany Fruti, kompoty Paola, syropy Paola o  intensywnym smaku dojrzałych owoców, napój energetyzujący R20 oraz  krystalicznie czyste  wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci  Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką  własną tzw. private labels.
Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z  o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková -  Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu:  Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Nowotny – Dyrektor  Operacyjny. 
    
    	
 
                     
                 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (0)