Technologie » Telekomunikacja
Holenderski kontrakt Ericssona
Na mocy umowy Ericsson dostarczy KPN innowacyjne i elastyczne, kompleksowe rozwiązanie do zarządzania i dostarczania spersonalizowanych reklam, które mogą być wyświetlane na ekranach telefonów komórkowych lub innych urządzeń.
Usługa pozwoli KPN dostarczać reklamy oparte na preferencjach konsumentów do indywidualnych użytkowników sieci poprzez strony w mobilnym Internecie oraz różne serwisy z wiadomościami. Reklamy mogą być personalizowane w oparciu o preferencje każdego z użytkowników . Agencje reklamowe mogą tworzyć i utrzymywać kampanie reklamowe poprzez narzędzia do tworzenia raportów.
KPN wprowadzał już pilotażowe usługi mobile advertising z głównymi reklamodawcami i obecnie testuje je dalej. Firma jest zaangażowana w wykorzystywanie wiadomości opt-in (wiadomości z reklamami rozsyłane masowo do użytkowników, którzy wyrazili na to zgodę) zgodnie z prawnymi regulacjami i poszukuje właściwych programów motywacyjnych. W maju 2008 roku KPN wprowadził komercyjnie pierwsze usługi typu mobile advertising.
Patrick Kuijsters, marketing direktor KPN Mobile powiedział, „KPN jest dumny z ogłoszenia strategicznego partnerstwa z firmą Ericsson. Platforma Ericsson odpowiada oczekiwaniom KPN w zakresie dodawania odpowiednich reklam od operatora mobilnego do użytkownika końcowego, w których mailing opt-in odgrywa decydującą rolę. Wizja KPN oznacza redukcję strat ogłoszeniodawców w zakresie wydatków na media i dostarczanie ofert odpowiadających żądaniom odbiorców. Ericsson jest cennym partnerem w realizowaniu tej wizji i chce pomóc KPN kształtować ten rozwijający się rynek."
Mobile advertising jest rozwijającym się medium, które wspiera nowe modele biznesowe z obiecującymi prognozami na sukces. Urządzenia mobilne, jako najbardziej personalne medium, oferuje możliwości dla tych nowych modeli biznesowych."
Nils de Baar, prezydent firmy Ericsson w Holandii powiedział, „Utrzymywanie serwisów jest rosnącym segmentem w firmie i jesteśmy zadowoleni, że możemy współpracować w wyszukiwaniu nowych możliwości działania w środowisku multimedialnym. Podkreśla to naszą siłę jako lidera usług telekomunikacyjnych i nasze zaangażowanie w walkę o pozycję lidera w obszarze multimediów."
Utrzymywanie serwisów jest częścią port folio firmy Ericsson i jest to oferowany przez firmę model biznesowy, który pozwala klientom prosto, efektywnie kosztowo i szybko wdrożyć i uruchomić usługi podczas gdy Ericsson bierze odpowiedzialność z integrację systemów i codzienne zarządzanie kompleksowych usług.
Ericsson jest wiodącym na świecie dostawcą usług i serwisów dla operatorów telekomunikacyjnych. Będąc liderem rynku technologii komórkowych 2G i 3G, dostarcza usługi komunikacyjne i zarządza sieciami, które służą ponad 195 milionom użytkowników. Portfolio firmy zawiera infrastrukturę sieci stałych i mobilnych, Internet szerokopasmowy oraz rozwiązania multimedialne dla operatorów, firm i deweloperów. Spółka Sony Ericsson zapewnia konsumentom spersonalizowane telefony komórkowe.
Ericsson realizuje wizję „komunikacji dla wszystkich" poprzez innowacje, technologie i zrównoważone rozwiązania biznesowe. Firma jest obecna w 185 krajach, w 2007 roku ponad 70.000 pracowników wygenerowało dochód wysokości 27,9 miliardów USD (189 miliardów SEK). Założona w 1876 roku z siedzibą w Sztokholmie w Szwecji, firma Ericsson jest obecna na giełdach Sztokholmu i NASDAQ.
Aby uzyskać więcej informacji zapraszamy na strony www.ericsson.com lub www.ericsson.mobi
Informacja na temat operatora KPN
KPN jest wiodącym dostawcą usług telekomunikacyjnych oferującym klientom telefonię przewodową i bezprzewodową, Internet oraz telewizję. Klientom biznesowym KPN dostarcza usługi głosowe, Internet i przesyłanie danych a także w pełni zarządzane, prowadzone na zasadzie outsourcingu rozwiązania ICT. Zarówno w Holandii jak i międzynarodowo KPN dostarcza usługi sieciowe firmom trzecim, włączając w to operatorów i dostawców usług. W Niemczech i Belgii, KPN oferuje klientom również za pośrednictwem swoich operatorów mobilnych.
O ofercie managed services firmy Ericsson
Ericsson posiada najbardziej obszerną ofertę w zakresie zarządzania siecią telekomunikacyjna klienta (managed services). Oferta ta obejmuje usługi począwszy od zaprojektowania, budowy, operowania, bieżącego zarządzania siecią klienta, włączając w to usługi dla użytkownika końcowego, systemy wsparcia dla biznesu do zapewniania pokrycia sieci oraz zwiększanie przepustowości sieci na żądanie.
Jako niekwestionowany lider w zarządzaniu sieciami telekomunikacyjnymi klientów Ericsson począwszy od 2002 roku oficjalnie ogłosił ponad 100 kontraktów managed services z operatorami na całym świecie. W ramach zawartych dotychczas kontraktów Ericsson zarządza sieciami, które łącznie obsługują ponad 195 milionów abonentów na całym świecie.
Ocieplenie ETICS na ETICS. Jak dobrać łączniki do termoizolacji?
Waterdrop oficjalnym partnerem turnieju Australian Open 2026
Pierniki z lukrem i czekoladą
Komentarze (0)