Dom » Wnętrza
Historia jednej lampy – LULLABY
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Tak jak w przypadku wszystkich projektów marki, tradycyjne szkło zastąpił wypełniany powietrzem winyl, który jest przezroczysty, elastyczny i lekki.
Nie tylko bąbelki
Choć marka PUFF-BUFF kojarzona jest głównie ze świetlnymi konstelacjami powstającymi na bazie systemu BUBBLES, w dorobku firmy znajdują się również inne modele, które wzbudzają podziw i fascynują pomysłowością. Wśród projektów Anny Siedleckiej i Radka Achramowicza warta uwagi jest lampa LULLABY - choć podobna do tych, które zdobiły barokowe wnętrza, to jednak inna niż wszystkie! Zasadniczą różnicą są wykorzystane materiały - żyrandol od PUFF-BUFF został w całości wykonany z winylu, a jego wnętrze wypełnione jest powietrzem. Choć z pozoru wydawać by się mogło, że jest to ciężka, szklana konstrukcja, w rzeczywistości jest on lekki i elastyczny. Lampa nie tylko rozświetla wnętrze, ale też jest niezwykle oryginalnym elementem dekoracyjnym, obok którego nie da się przejść obojętnie!
LULLABY w trzech odsłonach
Żyrandol został zaprojektowany tak, że może przybierać różne formy. Możliwości są trzy - użytkownik przy składaniu lampy sam wybiera odpowiednie dla siebie ułożenie ramion, a co za tym idzie wielkość żyrandola. Konstrukcja nośna wykonana jest z przezroczystego akrylu. Żyrandol posiada również półprzezroczyste zawiesie. Oryginalny projekt pozwala na wiele możliwości aranżacyjnych!
LULLABY to kolejny artykuł z serii „Historia jednej lampy".
Więcej na temat historii marki Puff-Buff i jej produktów: www.puff-buff.com.
| Nadesłał:
            OKK! | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)