Gospodarka » Żywność
Henryk Kania wśród najcenniejszych marek. ZM Kania jednym z liderów rynku

 – To będzie ważny i w wielu aspektach  przełomowy rok dla naszej firmy – mówi Henryk Kania, Przewodniczący Rady  Nadzorczej i zapowiada duże inwestycje w rozwój marki i wsparcie  sprzedaży.  
ZM Henryk Kania S.A. od lat należą do ścisłej  czołówki największych producentów na rynku mięsnym w Polsce. Każdego  roku Spółka notuje dwucyfrowe wzrosty sprzedaży i skutecznie zyskuje  kolejne udziały rynkowe. W siłę rosną także jej marki, na czele z  brandem Henryk Kania, który jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek  spożywczych w kraju, a jej wartość z roku na rok dynamicznie rośnie.  Potwierdził to ranking najcenniejszych polskich marek dziennika  „Rzeczpospolita”. Brand Henryk Kania wart jest 485,9 mln zł i zajął  trzecie miejsce wśród marek żywieniowych. Jest też drugą najcenniejszą  marką wędliniarską i pierwszą należącą do polskiej firmy mięsnej.  Zaledwie kilka dni później, Spółka została odznaczona Gazelą Biznesu –  prestiżowym tytułem od lat przyznawanym przez „Puls Biznesu”. – Wyróżnienia są dla nas bardzo ważne i są powodem do wielkiej satysfakcji, a także motywacją do jeszcze cięższej pracy – mówi Henryk Kania. Firma nie osiada więc na laurach.
– Podpisaliśmy  kontrakt z marką Disney, na mocy którego lada moment na półkach pojawi  się linia produktów dla dzieci, składająca się z wędlin plastrowanych i  parówek. Zakończyliśmy rebranding marki Henryk Kania, która w  najbliższym czasie otrzyma bardzo mocne wsparcie reklamowe. . Rozmawiamy  także z Ekstraklasą o kontynuacji naszej współpracy po zakończeniu  obecnego sezonu. Stale się rozwijamy i pracujemy nie tylko nad wzrostami  sprzedaży, ale także nad skuteczną budową coraz silniejszego wizerunku  naszych marek i ich pozycji – mówi Henryk Kania. 
Połączenia Spółek 
Kluczowe  dla rozwoju portfolio o kolejne innowacje oraz dalszych wzrostów  sprzedaży są moce produkcyjne, które dzięki połączeniu Spółki ze  Staropolskimi Specjałami zwiększyły się do poziomu ponad 300 ton na  dobę. – Rok 2017 był zamknięciem procesu naszego rozwoju pod kątem  organizacyjnym. Dokonane przejęcia spółek i ich połączenia, będą  skutkować wzrostem stabilności firmy zarówno pod względem finansowym,  jak i ogólnobiznesowym. Uważam więc, że 2018 rok będzie dla nas czasem  dużej stabilizacji ekonomicznej, dalszych dynamicznych wzrostów  sprzedaży i udziałów rynkowych oraz stabilizacji zaufania do Spółki. 
Wzrost  mocy produkcyjnych pozwala ZM Kania także na rozwój sprzedaży  zagranicznej. Firma podpisała właśnie duży kontrakt na dostawy produktów  do jednej z największych sieci handlowych w Niemczech. Na jej półki  sklepowe trafiły już przekąski mięsne oraz kabanosy Henryk Kania  Maestro. – Efekty tej współpracy będą widoczne w naszych  tegorocznych sprawozdaniach finansowych i być może sprawią, że na koniec  roku 2018, udział sprzedaży zagranicznej w przychodach Spółki osiągnie  poziom dwucyfrowy – mówi Henryk Kania. Firma rozwija także  współpracę z dotychczasowymi partnerami poza granicami Polski, zwłaszcza  w Wielkiej Brytanii oraz krajach Europy Środkowo-Wschodniej. – Nasze  plany sięgają jednak znacznie dalej. Intensywnie budujemy sprzedaż  międzynarodową i zwiększamy znajomość naszej marki zagranicą – dodaje Kania. 
Jeden z liderów rynku
ZM  Henryk Kania polska, rodzinna firma, a zarazem wiodący producent na  rynku wędliniarskim w kraju z przychodami ponad 1,2 mld zł na koniec  2016 roku. Wyniki finansowe za 2017 rok Spółka poda w połowie marca, ale  już teraz spekuluje się, że Kania zbliży się do granicy 1,5 mld zł  realizując tym samym strategię podwojenia przychodów w cztery lata  (2014-2018). Produkty Spółki obecne są w niemal wszystkich wiodących  sieciach handlowych w Polsce.
ZM Henryk Kania
press box 
    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)