Zdrowie » Uroda
“Have a great hair day!” z nowymi suchymi szamponami od NIVEA!
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Suche szampony to idealne rozwiązanie dla kobiet, które chcą szybko i skutecznie odświeżyć włosy. Badania* pokazują, że kobiety w wieku 16-29 lat regularnie korzystają z suchych szamponów, a 23% z nich ma je zawsze przy sobie podczas podróży. Jednak niektóre z nas obawiają się białych pozostałości, a nawet podrażnień skóry głowy. Dlatego NIVEA, wychodząc naprzeciw potrzebom wszystkich kobiet, wprowadza nowe suche szampony NIVEA Fresh Revive 3w1, by hasło „HAVE A GREAT HAIR DAY!" stało się codziennością.
Dla każdego koloru włosów
Nowe suche szampony NIVEA Fresh Revive 3w1 dostępne w trzech wariantach - dla blondynek, szatynek i brunetek - działają łagodnie na skórę głowy, nie podrażniając jej. Innowacyjna formuła zawiera cząsteczki skrobi ryżowej, która pochłania nadmiar sebum i nieprzyjemne zapachy zapewniając natychmiastowe uczucie świeżości. 
Zapach w trzech odsłonach
Nuta zapachowa suchego szamponu NIVEA Fresh Revive 3w1 dla blondynek bazuje na doskonale znanym kremie NIVEA, pozostawiając długo utrzymujące się uczucie świeżości i czystości. Uwodzicielski aromat suchego szamponu dla szatynek to połączenie cytrusów z zapachem bergamotki, róży i jaśminu. Z kolei suchy szampon dla brunetek to zapach świeżych kwiatowych nut połączonych z bursztynowo-pudrowymi oraz cytrusami.
Suche szampony NIVEA Fresh Revive 3w1 można stosować bez konieczności wcześniejszego przygotowania włosów. Według badań* 21% kobiet wykorzystuje go jako produkt stylizacyjny nadający większą objętość cienkim włosom. Zalety? Plecione fryzury mocno się trzymają, 
 a w przypadku loków lub fal suche szampony uniemożliwiają sklejanie się fryzury.
Jak stosować suche szampony NIVEA Fresh Revive 3w1?
1. Wstrząśnij energicznie, rozdziel włosy na pasma i spryskaj je równomiernie u nasady z odległości ok. 30 cm
2. Wmasuj produkt we włosy, aż stanie się niewidoczny.
3. Ewentualny nadmiar produktu możesz delikatnie wyczesać. Na koniec ułóż włosy tak jak lubisz i ciesz się odświeżoną fryzurą!
NIVEA FRESH REVIVE 3W1
Delikatna innowacyjna formuła działa w potrójny sposób:
- DELIKATNIE OCZYSZCZA nie podrażniając skóry głowy.
- ODŚWIEŻA włosy pozostawiając przyjemny zapach.
- OŻYWIA odcień włosów nie pozostawiając na nim resztek produktu.
Rekomendowana cena detaliczna: 10,99 zł/100 ml, 17,99 zł/200ml.
Kilka faktów o...
-  25% kobiet w wieku od 16 do 29 lat regularnie korzysta z suchych szamponów, równie wiele 
 z nich stwierdza, że po ich użyciu włosy wyglądają jak świeżo umyte.
- Co najmniej 35% kobiet nie wie dokładnie, jak stosuje się suchy szampon i dlatego z nich nie korzysta. W przypadku grupy wiekowej kobiet 30-49 lat odsetek ten stanowi nawet 40%.
- Prawie połowa kobiet jest przekonania, że suchy szampon pozostawi biały osad na ich włosach.
- Suchy szampon jest również stosowany jako produkt stylizujący: 21% kobiet w grupie wiekowej 16-29 lat wykorzystuje go jako produkt zapewniający większą objętość i lepszą przyczepność włosów.
- 23% kobiet w wieku od 16 do 29 lat zabiera suchy szampon w każdą podróż.
-  24% kobiet w grupie wiekowej 16-29 lat chętnie stosuje suche szampony ze względu 
 na uzyskiwany dzięki nim świeży zapach włosów.
*badanie Ipsos na zamówienie NIVEA Hair
| Nadesłał:
            asurma | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)