Firma » Biznes
Havas Media obronił budżet Tatuum
Agencja mediowa Havas Media obroniła budżet mediowy Tatuum, tym samym kontynuuje współpracę z marką odzieżową na rynku polskim.
Havas Media zwyciężył w prowadzonym przez markę Tatuum przetargu obejmującym obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów. Agencja mediowa obroniła budżet i będzie kontynuować współpracę z Tatuum w zakresie planowania, optymalizacji oraz zakupu kampanii we wszystkich mediach.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
PR Communication
|
Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)