Gospodarka » Opakowania
Gwiazda Rocka w efektownych szatach od Ball Packaging Europe
Znany na całym świecie napój energetyczny Rockstar Energy Drink wchodzi na polski rynek. Na lokalnych półkach sklepowych wyróżnia go nie tylko szeroka gama smakowa, ale również efektowne opakowanie wyprodukowane przez firmę Ball Packaging Europe. Jest to pierwsza w tym segmencie – i na polskim rynku puszka 500 ml z wieczkiem, które w całości jest czarne.
Powstała w 1998 r. marka dostępna jest obecnie w 25 krajach na świecie i oferuje aż 21 różnych wariantów swojego napoju. Polscy konsumenci mają szansę nabyć produkt w czterech smakach: Classic (czarna puszka), Punched z dodatkiem gujawy (fioletowa puszka) oraz dwa warianty smakowe z dodatkiem elektrolitów, Orange (pomarańczowa puszka) oraz X Durance (niebieska puszka).
Napój kierowany jest do młodych konsumentów (18-24 lata), co chwilę potrzebujących nowych bodźców, „lubiących walczyć z żywiołem”. W dotarciu do tej grupy ma pomóc strategia promocyjna oparta na sportach ekstremalnych i motorowych. Rockstar Energy Drink to dawka energii dla wszystkich, którzy prowadzą aktywny i wyczerpujący tryb życia. Marka chce podkreślić swój dynamiczny wizerunek innowacyjnym wyglądem puszki – mówi Adam Mickiewicz, Brand Manager Rockstar, PepsiCo.
Każdy z napojów Rockstar Energy Drink kusi klientów odmienną szatą graficzną opakowania. Zarówno kolorystyka jak i design umieszczone na puszce odpowiadają charakterowi oraz właściwościom każdego z wariantów smakowych Rockstar Energy Drink. Nowością na polskim rynku jest nie tylko napój, ale również charakterystyczne wieczko, którym puszka jest zamknięta. Jest to pierwszy produkt na polskim rynku z wieczkiem, które w całości jest czarne. Wraz z kolorową zawleczką stanowi to efektowne wykończenie wyróżniającego się opakowania.
Uwagę konsumentów bez wątpienia przykuwa atrakcyjny, rzadko spotykany dla napojów energetycznych rozmiar. Rockstar Energy Drink jest dostępny w puszkach o pojemności 500 ml.
Puszki do napojów Rockstar produkuje Ball Packaging Europe, natomiast napój dystrybuowany jest przez PepsiCoGeneral Bottlers Poland.
Więcej informacji:
| KONTAKT | |
| Piotr Orlik PR Consultant Q&A Consulting Mob: +48 694 475 304 E-mail : po@qaconsulting.pl | Sylvia Blömker Director Public Relations Ball Packaging Europe Holding Gmbh & Co. KG Mob: +49 172 514 1503 E-mail: sylvia_bloemker@ball-europe.com | 
    
    	
| Nadesłał:
            po@qaconsulting.pl | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)