Gospodarka » Żywność
Grześki startują z kolejną kampanią reklamową
                ![]()  | 
        
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Kampania reklamowa będzie promować najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki Grześki oraz nowe Grześki Gofree - jedyne na rynku wafle impulsowe o strukturze gofra z dwoma rodzajami kremów. Zaprezentuje Grześki jako nowoczesną markę, która zapewnia krótkie chwile codziennej przyjemności i beztroski, a tym samym pozwala na odkrycie i obudzenie w sobie wewnętrznego dziecka.
Spot reklamowy będzie można obejrzeć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVP, Polsat i TVN oraz kanałach tematycznych. Ponadto przewidziano sponsoring wybranych programów TV. Jednocześnie prowadzone będą aktywności w Internecie: w serwisach YouTube, Facebook i VoD oraz w wyszukiwarkach SEM. Kampania uzyska wsparcie w punktach sprzedaży w postaci materiałów POSM (wobblery, plakaty, standy i ekspozycje paletowe).
Za strategię i kreację jest odpowiedzialna agencja Just. Media zakupił i zaplanował dom mediowy Universal McCann. Za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja Gong. Kampania będzie trwała od 8 września do 31 października.

                
						Kolporter z sercem			
						Nowodvorski Lighting na Warsaw Home and Contract 2025			
						Sztuka warstwowego oświetlenia – gra planów i perspektyw			
						Rozszerzanie diety niemowląt – o czym warto pamiętać			
						NOWOŚĆ! Proszki i grysy z owoców i warzyw liofilizowanych KRESTO – naturalny kolor w Twojej kuchni			
Komentarze (0)