Firma » Biznes
Grześki latem nie pływają w czekoladzie!
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Grześki to silna polska marka z długoletnią tradycją i jedne z najchętniej kupowanych wafelków impulsowych w Polsce. Z szerokiej oferty produktowej, na lato marka rekomenduje szczególnie warianty bez czekolady, takie jak: Grześki dziel na 6, Grześki Mega kakaowe i Grześki Gofree.
Kampanię telewizyjną pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie” w punktach sprzedaży wspierają dodatkowe ekspozytory i dedykowane materiały POS. Marka będzie komunikować kampanię w ramach swoich kanałów social media (Facebook oraz Instagram).
Media do kampanii zakupił Initiative. Komunikację PR prowadzi Kolterman Media Communications.
Nadesłał:
KMC
|

Większość designerów chce szkolenia z AI. To redefiniuje ich rolę, spychając tradycyjne umiejętności
Styl i energooszczędność w jednym – jak dobrać ciepłe drzwi wejściowe z efektem wow?
Rodzina lamp Terrano od Lena Lighting
W Polsce będzie potrzebnych 10 000 Interim Managerów!
Komentarze (0)