Gospodarka » Żywność
Grześki, Akuku!, Oranżada Hellena i Hellena Family+ z nagrodami
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Zakończyła się 7. edycja ogólnopolskiego konkursu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów. Przedmiotem badania było aż 253 nowych produktów w ramach 49 kategorii FMCG. Konsumenci kolejny raz docenili produkty Grupy Colian. W prestiżowym gronie zwycięzców znalazły się produkty marek: Grześki, Akuku!, Oranżada Hellena i Hellena Family+. Grześki Tyci, Oranżada Hellena FIT i linia Hellena Family+ w impulsowych formatach zdobyły srebrne medale - wafelki Grześki nagrodzono w kategorii „słodkie przekąski”, Oranżadę Hellena w kategorii „napoje gazowane”, a linię Hellena Family+ w kategorii „napoje niegazowane”. Ponadto żelki Miśki Kwaśne Akuku! uplasowały się na trzeciej pozycji, zdobywając brąz w kategorii „żywność dla dzieci”. Wręczenie prestiżowych nagród odbyło się 18 stycznia w hotelu Polonia Palace w Warszawie.
Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów to ogólnopolski plebiscyt, organizowany przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę miesięczników branżowych Wiadomości Handlowe i Wiadomości Kosmetyczne. Celem badania jest wyłonienie najlepszych produktów FMCG, które trafiły do sprzedaży w ciągu minionego roku. Laureaci wyłaniani są na podstawie badania konsumenckiego, przeprowadzanego przez instytut badawczy GFK Polonia.
| Nadesłał:
            KMC | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)