Gospodarka » Przemysł
Grupa Paradyż z tytułem "Filar Polskiej Gospodarki" już po raz czwarty
Laureaci plebiscytu to przede wszystkim firmy  wspierające rozwój przedsiębiorczości w regionie oraz mające pozytywny  wpływ na lokalną społeczność.   Wyróżnienie jest tym cenniejsze, że Grupę Paradyż docenili  przedstawiciele władz samorządowych z województwa  łódzkiego –  prezydenci miast, burmistrzowie i wójtowie gmin oraz starostowie  powiatów. Firma została uznana za lidera w województwie, na co wpływ  miały m.in. zrealizowane przez Grupę Paradyż projekty. Spółka od 2000  roku przeznaczyła ponad 500 mln zł na inwestycje w Łódzkiej Specjalnej  Strefie Ekonomicznej, co przyczyniło się również do powstania nowych  miejsc pracy. Aktualnie cała Grupa Paradyż zatrudnia ponad 1700 osób.  Plany zakładają przeznaczenie przez firmę kolejnych 60 mln zł na  rozpoczętą już budowę centrum handlowo-logistycznego „Paradyż Logistics  and Trade”.
Dodatkowo Grupa Paradyż od lat wspiera inicjatywy  kulturalne, aktywnie uczestniczy w wydarzeniach sportowych,  charytatywnych i społecznych w regionie. 
Cieszy nas, że  realizowane przez Grupę Paradyż projekty oraz znaczące inwestycje w  obrębie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej są doceniane i  wskazywane jako siła napędowa rozwoju społeczno-gospodarczego naszego  regionu. Wiemy, jakie korzyści niesie ze sobą partnerstwo lokalne i  efektywna współpraca na poziomie gminy, miasta czy powiatu. To motywuje  nas do wytężonej pracy i podejmowania nowych wyzwań – mówi Łukasz  Kardas, Prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż.
Uroczysta gala  wręczenia tytułów Filary Polskiej Gospodarki odbyła się 23 maja w  Warszawie. Nagrodę dla Grupy Paradyż odebrał Łukasz Kardas, Prezes  Zarządu Spółek Grupy Paradyż. 
Zapraszamy także na www.paradyz.com  oraz www.myway-paradyz.com .
Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 25 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group - propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm - produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę "Filary Polskiej Gospodarki 2013” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2013 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.
Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)