Społeczeństwo » Społeczeństwo
Grupa Oknoplast gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy

Celem tegorocznej zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy  będzie pozyskanie środków dla wyrównania szans w leczeniu noworodków na  podstawowych oddziałach neonatologicznych. Do akcji po raz kolejny  zdecydowała się włączyć Grupa Oknoplast, która wsparła fundację  darowizną, a także przekazała na aukcje charytatywne legendarną koszulkę  znanej włoskiej drużyny piłkarskiej Inter Mediolan oraz szalik słynnego  francuskiego klubu Olympique Lyon – unikatowe, niedostępne na co dzień  na rynku gadżety, które stanowią trofeum dla każdego miłośnika piłki  nożnej.
– W ramach strategii marketingowej związanej z  ekspansją na inne rynki europejskie Grupa Oknoplast była sponsorem  Interu Mediolan oraz Olympique Lyon, wspierając zarazem uczciwą  rywalizację sportową. Cieszymy się, że dzięki tamtej decyzji dziś możemy  przekazać na rzecz zbiórki WOŚP tak unikatowe przedmioty i wspomóc  fundację w walce o równe szanse dla noworodków na oddziałach  neonatologicznych – mówi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu, Grupa Oknoplast. – Mam  nadzieję, że zarówno koszulka Interu Mediolan, jak i szalik Olympique  Lyon będą wspaniałymi gadżetami dla kibiców sportowych, a wpłacona kwota  znacząco zasili tegoroczną zbiórkę, którą sami, jako Grupa Oknoplast,  zdecydowaliśmy się wesprzeć także finansowo  – dodaje.
Zbiórka to długodystansowy cel
Finał  zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbywa się co roku w  drugą niedzielę stycznia. W wydarzeniu bierze udział 1700 sztabów w  Polsce i na całym świecie oraz 120 tys. wolontariuszy wspierających  fundację w organizacji całej akcji, a wielu z nich gra z Orkiestrą już  od lat. Działalność na rzecz organizacji stała się tradycją także dla  Grupy Oknoplast, która stale współpracuje z centrum  rekreacyjno-edukacyjnym Solne Miasto w Wieliczce, aktywnie angażującym  się w obchody finału w regionie.
OKNOPLAST
press box    
    	
 
                     
                 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			
Komentarze (0)