Technologie » Internet
Grupa Komandor SA wybrała Positive Power
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Na zlecenie Komandor SA, lidera w produkcji szaf z systemami drzwi przesuwnych oraz garderób wnękowych, agencja Positive Power sp. z o.o. przygotowała pełną koncepcję i kreację graficzną oraz oprogramowała i wdrożyła serwis internetowy. Agencja odpowiedzialna była także za wdrożenie rozwiązań marketingowych.
- Dążyliśmy do tego, aby nowy serwis internetowy zyskał nie tylko oryginalną linię graficzną, ale także, aby odpowiadał najwyższym standardom użyteczności i estetyki – mówi Anna Moucka, Project Manager w Positive Power sp. z o.o.
Nowy serwis Grupy Komandor SA podzielony został na części dedykowane poszczególnym regionom Polski. Dzięki takiemu rozwiązaniu każde województwo posiada własną stronę regionalną, co ułatwia znalezienie najbliższego autoryzowanego dealera, a także komunikowanie wszelkich ofert specjalnych i akcji promocyjnych organizowanych i przypisanych do danego regionu.
Na potrzeby serwisu Positive Power opracowało i wdrożyło rozbudowany panel administracyjny CMS, umożliwiający niezależne administrowanie podstronami przez poszczególne regiony i autoryzowanych dealerów. 
 
Positive Power Sp. z o. o. jest agencją interaktywną specjalizującą się w kompleksowych rozwiązaniach IT: tworzeniu stron internetowych, dedykowanych platform e-commerce oraz zaawansowanych aplikacji, a także szeroko pojętym marketingu internetowym.
Misja Positive Power to efektywne i kreatywne wykorzystywanie nowych technologii w poszukiwaniu nowatorskich i niebanalnych rozwiązań e-biznesowych. W ciągu 10 lat istnienia Agencja przekonała do siebie kilkaset firm i instytucji, dla których nowoczesne rozwiązania internetowe są miarą powodzenia w biznesie. Do grona Klientów należą m.in.: Onet.pl, Libet SA, Mennica Polska, Mistubishi Electric, Intersport SA, Fundacja Greenpeace, 8a.pl.
     
    	
| Nadesłał:
            PositivePower | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)