Firma » Biznes
Grupa KOLTER stawia na galerie i rozwój kanałów e-commerce
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Równocześnie firma stawia na dalszy rozwój sklepu internetowego Hobby4Men.com, co ma zapewnić jej zachowanie synergii działań online i offline.
Do tej pory sklepy Hobby4Men.com, których oferta skierowana jest głównie do aktywnych mężczyzn, można było znaleźć w dwóch w galeriach handlowych – w Częstochowie oraz Kielcach. Pod koniec maja otwarto nowy salon, pierwszy na Dolnym Śląsku (w centrum handlowym Magnolia Park). Grupa KOLTER planuje dalej rozszerzać obecność sieci w galeriach handlowych.
„Rozwój Hobby4Men.com opieramy na koncepcji połączenia wzajemnie uzupełniających się obecności w galeriach handlowych oraz sprzedaży przez internet. Do końca roku otworzymy jeszcze 2-3 nowe salony z szyldem tej marki. Sklepy powstaną w największych miastach kraju, o liczbie mieszkańców przekraczającej 500 tys. osób” – zapowiada dyrektor generalny grupy KOLTER, Mirosław Klekot.
Firma zamierza też wejść z marką Hobby4Men.com na rynek franczyzowy. Szczegóły dotyczące swojego programu franczyzowego przedstawić ma w III kwartale bieżącego roku.
Zmianom poddawana jest również najważniejsza marka grupy, czyli sieć sklepów Broń.pl. Niedawno rozpoczęto modernizację witryny internetowej sklepu – zarówno pod względem wizualnym, jak i technicznym. Prace nad innowacyjnymi funkcjonalnościami potrwają jednak jeszcze kilka miesięcy.
„Sklep internetowy stale rozwijamy. Przykładowo, w tym tygodniu zoptymalizowaliśmy go tak, by łatwo i intuicyjnie można było robić w nim zakupy za pomocą urządzeń mobilnych. Planujemy, że pełnię założonych przez nas funkcjonalności strony osiągniemy za mniej więcej 3 miesiące” – wyjaśnia Mirosław Klekot.
O grupie KOLTER:
Firma KOLTER została założona w 1991 r. Od ponad 20 lat jest liderem sprzedaży hurtowej i detalicznej artykułów strzeleckich oraz obronnych, niewymagających posiadania zezwolenia. W skład grupy wchodzą m.in. sklepy sieci Broń.pl i Hobby4Men.com.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	| Nadesłał:
            tab2 | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)