Gospodarka » Żywność
Grupa Drosed: rusza najnowsza kampania sponsoringowa Pasztetu Podlaskiego
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Pasztet Podlaski to najbardziej rozpoznawalny i najczęściej kupowany przez klientów produkt w swojej kategorii. Obecny w polskich kuchniach już od prawie 40 lat, wyróżnia się delikatnym smakiem i łatwością smarowania. Kampania sponsoringowa to kontynuacja działań, mających na celu podkreślenie pozytywnego wizerunku produktu a także promocja nowych opakowań oraz odświeżonego, nowoczesnego logo marki. W spotach reklamowych zobaczymy kultowe produkty z portfolio firmy.
Pasztet Podlaski towarzyszy Polakom już od 1977 roku. Jego niezmienna jakość i smak to wartości doceniane przez kolejne już pokolenie konsumentów, a także gwarancja pewnego wyboru. Tradycyjny i niezawodny w każdej sytuacji,przywołuje najpiękniejsze wspomnienia rodzinnych wyjazdów, biwaków, rejsów czy górskich wędrówek, ponieważ mimo upływu lat smakuje jak dawniej – mówi Agnieszka Kijek, Dyrektor Marketingu Grupy Drosed. – Odświeżenie wizerunku produktów skłoniło nas do rozpoczęcia kampanii, której głównym celem jest zapoznanie konsumentów z nowym designem, a także ugruntowanie pozycji linii Pasztetów Podlaskich na rynku.
Kampania telewizyjna potrwa od 17 czerwca do 31 sierpnia. Spoty sponsoringowe emitowane będą na antenie największych stacji telewizyjnych z grupy Polsat oraz TVN. Prowadzona równocześnie kampania reklamowa w internecie obejmie swoim zasięgiem kanały takie jak Facebook i Youtube. Zaplanowano również intensywne działania PR oraz materiały POS, wspierające ekspozycję produktów w miejscu sprzedaży.
Za kreację i produkcję spotu odpowiadała agencja hi.advertising, za zakup mediów dom mediowy Media Group, działania PR realizuje JBcomm.
Nadesłał:
JBcomm
|

Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)