Moda » Odzież
Great fashion, great prices – w Galerii Zaspa otworzył się sklep Sinsay
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Sinsay jest polską siecią sklepów, należącą do polskiego przedsiębiorstwa odzieżowego LPP. Marka powstała w 2013 roku i przez niespełna dekadę podbiła niemal całą Europę. Obecnie w 18 krajach działa ponad 740 sklepów, z czego w Polsce – 281 sklepów stacjonarnych i sklep internetowy. Zarówno w sklepach, jak i w centrali sieci zatrudnionych jest 11 000 osób.
Nowy najemca to firma specjalizująca się w modzie ulicznej. W swojej ofercie posiada linie dla nastolatków, młodych kobiet, mężczyzn, a także ubrania ciążowe oraz produkty i akcesoria dla dzieci. Propozycje marki uzupełniają elementy wyposażenia wnętrz oraz linia kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. Od stycznia oferta Sinsay dostępna jest także dla klientów Galerii Zaspa.
- Galeria Zaspa jest miejscem pierwszego wyboru dla lokalnej społeczności Zaspy, chcemy zatem by oferta naszego centrum handlowego odpowiadała na ich potrzeby i cały czas rozwijała się oferując klientom sklepy z różnorodnym asortymentem. Cieszymy się, że Sinsay, niezwykle popularna marka odzieżowa, dołączyła do grona naszych najemców uzupełniając tym samym ofertę modową galerii – mówi Joanna Szar, marketing manager w Galerii Zaspa.
Sklep Sinsay zlokalizowany jest na pierwszym piętrze centrum handlowego. Znajduje się pomiędzy sklepami Euro RTV AGD i KIK, w dawnej lokalizacji Exxelent. Ten ostatni został przeniesiony do lokalu obok Pepco i Ekspresu Krawieckiego. Sinsay jako marka LPP realizuje cele zrównoważonego rozwoju i wprowadza na rynek coraz więcej produktów z linii Eco Aware, tworzonych z myślą o środowisku. W ramach Fundacji LPP udziela też pomocy osobom w trudnej sytuacji życiowej oraz aktywizuje zawodowo młodzież zagrożoną wykluczeniem społecznym.
| Nadesłał:
            KasiaBeyond | 
 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			
Komentarze (0)