Technologie » AGD - RTV
Gorączka Harlem Shake opanowała Rzeszów!
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Akcja „Zrób z nami największy Harlem Shake w Rzeszowie” odbyła  się w sobotę, 22 czerwca, na parkingu przed sklepem Media Markt przy  ulicy Rejtana 36. 
Na zaproszenie organizatorów do udziału we  wspólnej, szalonej zabawie zgłosili się mieszkańcy Rzeszowa i okolic.  Już od godziny 11.00 barwny, rozentuzjazmowany tłum gromadził się na  miejscu. Uczestnicy liczyli na rozrywkę i wygraną w konkursach  towarzyszących akcji.
O godzinie 12.00 wszyscy byli gotowi na  szaloną zabawę. Imprezę rozpoczął konkurs na najlepsze przebranie. Pięć  kart podarunkowych Media Markt o wartości 200 zł każda trafiło do osób w  najzabawniejszych strojach utrzymanych w stylu Harlem Shake. Kolejnych  pięć kart podarunkowych trafiło do zwycięzców konkursu na najbardziej  oryginalny taniec Harlem Shake. Popisy wszystkich wyróżnionych osób  znajdą się w oficjalnym klipie akcji, który już za kilka dni będzie  można obejrzeć w serwisie Youtube.com.
Harlem Shake to wspaniała  zabawa. Cieszymy się, że mieszkańcy Rzeszowa odpowiedzieli na nasze  zaproszenie – podsumował akcję Dyrektor Media Markt Rzeszów. – Impreza  przebiegła w tak pozytywnej atmosferze, że już zastanawiamy się nad  kolejną, niestandardową akcją. 
  
 
Media Markt to największy sprzedawca detaliczny artykułów z zakresu elektroniki użytkowej w Europie. Na sukces, jakim cieszy się ta założona w 1979 r. firma, należąca do Media-Saturn-Holding GmbH, składa się szeroki wybór markowych produktów w niskich cenach, kompetentny personel, doskonała obsługa, charakterystyczna reklama oraz zdecentralizowana struktura organizacyjna. Każdy dyrektor marketu jest równocześnie udziałowcem zarządzanego przez siebie sklepu i tym samym odpowiada za ofertę produktową oraz za ustalanie cen towarów, personel i marketing. Obecnie Media Markt posiada w Polsce 47 sklepów.
Media Markt
www.mediamarkt.pl
Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN ( press box )
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)