Moda » Biżuteria
Gorący karnawał z biżuterią W.KRUK
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Kolekcja Vianna została zaprojektowana i wykonana przez artystów z Ameryki Południowej. Charakteryzuje się żywiołową fuzją kolorów wyłaniających się z oryginalnych kamieni jubilerskich o geometrycznych kształtach. Złoto jest jedynie dodatkiem, delikatną oprawą podkreślającą piękno brazylijskich kamieni naturalnych.
Feeria barw kamieni, ich ilość i różnorodność jest w tej kolekcji imponująca: ametyst, cytryn, rodolit, topaz, prasiolit, szeroki wybór kwarców oraz te najcenniejsze - brylanty. Diabeł tkwi w szczegółach – każdy kamień został indywidualnie szlifowany na potrzeby poszczególnych wzorów.
Hitem tegorocznego karnawału są także kolorowe, pokaźne pierścionki, które z pewnością przyciągną spojrzenia innych. Ozdobione kolorowymi kamieniami i cyrkonami urozmaicą każdą wieczorową kreację. Z kolei w wydaniu dziennym będą stanowić atrakcyjny i nieszablonowy gadżet, który z sukcesem pozwoli wyróżnić się w tłumie. Ceny od 249 zł.
Więcej inspiracji na karnawałowe szaleństwo znajduje się na stronie www.wkruk.pl
W.KRUK to najstarsza firma jubilerska w Polsce, lider krajowego rynku jubilerskiego. Polska tradycja pielęgnowana od 1840 roku oraz otwartość na nowoczesne trendy czynią markę W.KRUK ekspertem w dziedzinie biżuterii. Wyroby jubilerskie oferowane w salonach W.KRUK pozwalają zaspokoić pragnienia piękna i wyrafinowania, jednocześnie dając gwarancję najwyższej jakości i doskonałości. W. KRUK to ponad 60 salonów na terenie całego kraju. Oprócz biżuterii firma proponuje najlepsze i najbardziej znane marki zegarków, takie jak Rolex, Omega, Longines, IWC i wiele innych.
| Nadesłał:
            W.KRUK | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)