Technologie » AGD - RTV
Gorące serce w chłodnym wnętrzu
O tym, że lodówki Amica robione są z sercem, konsumenci przekonują się w trakcie użytkowania sprzętu. Każda jego generacja powstaje w odpowiedzi na rosnące potrzeby kolejnych pokoleń – można powiedzieć, że każde z nich ma swoją Amikę. Dopasowaną do współczesnych wymogów, skrojoną na miarę gospodarstwa domowego.
Dziś jest to gospodarstwo bardzo zindywidualizowane, a jednocześnie niezwykle wymagające. Takie czasy. Zatem sprzęty AGD, jakie są tworzone na jego potrzeby, muszą dostosować się i do czasów, i do użytkowników. Nie zaś na odwrót, jak to bywało dawniej. Amica, która to zrozumiała, potrafiła szybko wprowadzić w życie. A to daje przewagę nad innymi.
Widoczna przewaga Amiki to funkcjonalność i najwyższa jakość wykonania dostępne dla masowego odbiorcy. Do owych niesamowitych szklanych drzwi nowych lodówek dodany został zatem wyświetlacz LCD, który ułatwia obsługę tego nowoczesnego urządzenia. Wnętrze zaś – projektowane z sercem – otrzymało oświetlenie LED oraz inoxowe wykończenie detali w komorze chłodziarki. Jeśli dodać do tego pojemnik FreshZone, w którym temperatura jest niższa od temperatury w chłodziarce (utrzymuje się w przedziale od 0 – 3 stopni), przez co przechowywana tam żywność dłużej zachowuje smak, zapach i wszystkie wartości odżywcze, to okaże się, że Amica oddaje do dyspozycji konsumentów urządzenie naprawdę wysokiej klasy.
Nowe lodówki są również energooszczędne, ponieważ wśród nich są modele, które posiadają klasę energetyczną A++. Oznacza to niższe zużycie energii, a w porównaniu do wciąż obecnych na rynku lodówek posiadających klasę efektywności energetycznej A oszczędności mogą sięgnąć nawet 40%. Patrząc szerzej, jest to także wkład firmy w ochronę środowiska naturalnego.
Połączenie  technologii z nowoczesnym  designem, to kolejny przejaw inteligentnego  stylu, jaki zdominował  działania Amiki w ostatnim czasie. Nowe lodówki  Amiki idealnie dopasują  się do wnętrza kuchennego stając się jego  ozdobą. Pomogą stworzyć  niezrównaną atmosferę harmonii, która ma tak  wielkie znaczenie w każdym  domu.
Amica 
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)