Firma » Reklama
Good One PR dla Faktoramy
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Faktorama zadebiutowała na polskim rynku w 2013 roku i od tego czasu konsekwentnie odmienia oblicze polskiego faktoringu, umożliwiając inwestorom zamianę faktur na gotówkę. Faktury wystawiane na sprzedaż na platformie faktorama.pl są zobowiązaniami dużych, wiarygodnych płatników (m.in. firm notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych), dlatego też związane z nimi ryzyko jest porównywalne do poziomu obligacji korporacyjnych i sprowadzone do ryzyka kredytowego.
W ramach działań public relations agencja odpowiedzialna jest za PR produktowy, PR korporacyjny, a także doradztwo w zakresie wizerunku i reklamy. Z ramienia agencji za koordynację działań odpowiada PR Account Manager Ewelina Puławska oraz Junior Account Executive Joanna Walczak.
Nadesłał:
joanna_walczak
|

Montaż okien z podwaliną – fundament trwałości i szczelności
Chrupiąco, słodko i z przymrużeniem oka. Grześki wystartowały z zimową kampanią!
Czarna komedia „(This is not) a Christmas movie” pojawi się w piątek na Viaplay
Blask przytulnych świąt: jak dobrać oświetlenie, by wprowadzić magię do wnętrza
Pierogi z makiem
Komentarze (0)