Rozrywka » Rozrywka
Golący Patrol na ratunek!
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Czy ich misja się powiedzie i walka o gładkie twarze Polaków zakończy się zwycięstwem Golącego Patrolu? To zależy wyłącznie od waszej aktywności na fanpage’u Wilkinson!
Ekipa w składzie: Weronika Rącza – seksy blondynka, Jula Łagodna – zabawny rudzielec, Reni Rześka - czarnowłosa mądrala, czyli nasze gładkie ratowniczki prowadzące profil Wilkinson, ogłaszają wielką mobilizację. Zadanie jakie wyznaczyły dziewczyny polega na wskazaniu osoby, której zarost wymaga najpilniejszej pomocy. W kolejce do ogolenia mogą stanąć obok siebie politycy, zarośnięci piłkarze narodowej reprezentacji, aktorzy i gwiazdorzy ze zbyt bujnym wąsem, a nawet każdy wujek Stefan, który od 5 lat nie miał w ręku maszynki do golenia. Warunek jest jeden: twarz kandydata ma zdobić owłosienie, które jak najpilniej wymaga zgolenia.
Kandydatów do golenia można zgłaszać w następujący sposób. Po pierwsze, należy wytypować osobę i załadować jej zdjęcie za pomocą specjalnej aplikacji na www.facebook.com/WilkinsonPolska. A potem… zabawa trwa w najlepsze. W ręce internautów oddajecie bowiem los waszego faworyta. Oni z kolei będą mogli przeglądać, komentować oraz like’ować dodane zdjęcia. Kandydat, który zgromadzi najwięcej like’ów otrzyma niezbędnik ratownika, dzięki któremu będzie mógł zadbać o swój zarost.
W tej zabawie każdy ma szansę na wygraną – spośród najpopularniejszych 40 zgłoszeń ratowniczki wybiorą 20 najoryginalniejszych. Ich autorzy również otrzymają zestawy maszynek Wilkinson. Dodatkowo codziennie do zdobycia są także nagrody dla najbardziej kreatywnych komentatorów.
Reasumując, z Wilkinson golenie może być BARDZO przyjemne … oraz bardzo zabawne!
Kontakt dla mediów:
studio PRowokacja Agencja Public Relations
biuro@studioprowokacja.pl
tel. 42 209 17 45 
http://www.studioprowokacja.pl/
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	| Nadesłał:
            studio PRowokacja | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)