Firma » Biznes
Glassolutions zaprasza na XV Kongres Stolarki Polskiej
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Wydarzenie stanowi kluczową platformę do dyskusji na temat przyszłości sektora stolarki budowlanej w kontekście dynamicznych zmian rynkowych.
Partnerem Strategicznym XV Kongresu Stolarki Polskiej jest firma Glassolutions, światowy lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa. Firma oferuje szeroki asortyment szyb zespolonych do zastosowania zarówno w oknach, jak i na nowoczesnych fasadach. Glassolutions łączy bogatą tradycję z nowoczesnymi technologiami, a rozwój swoich produktów opiera na badaniach prowadzonych w centrach rozwojowych Grupy Saint-Gobain. W Polsce funkcjonuje sześć zakładów produkcyjnych, w których powstają szyby spełniające najwyższe standardy jakości. Firma dba o bezpieczeństwo, komfort i dobre samopoczucie użytkowników budynków jednocześnie stawiając na ochronę środowiska i zrównoważony rozwój. Wszystkie marki wchodzące w skład Grupy Saint-Gobain realizują wspólny cel nadrzędny: „Making the world a better home”.
– Temat przewodni tegorocznego Kongresu doskonale wpisuje się w strategię Glassolutions. W obliczu dynamicznych zmian w budownictwie i biznesie, innowacyjne technologie stają się kluczowe dla przyszłości naszej branży. Wierzę, że XV Kongres Stolarki Polskiej będzie platformą do konstruktywnej wymiany doświadczeń i wspólnego poszukiwania rozwiązań, które pozwolą nam sprostać nadchodzącym wyzwaniom – podkreśla Maciej Mańko, Marketing Manager Glassolutions.
Program Kongresu obejmuje cztery bloki tematyczne z udziałem ekspertów oraz uroczystą Galę Orłów Polskiej Stolarki, podczas której wręczone zostaną branżowe nagrody. Rejestracja na wydarzenie jest dostępna na stronie: kongres.poid.eu/
Nadesłał:
Drier
|

Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)