Firma » Bankowość
Getin Bank ze statuetką Złotego Bankiera
„Konto bankowe – czy proste może być jeszcze prostsze?” Tak zaczyna się spot reklamowy Getin Banku, nagrodzony w tegorocznym plebiscycie „Złoty Bankier”. Reklama promująca „przemyślane na nowo” konto Getin UP, została uznana za najlepszą w swojej kategorii. Wyboru dokonała kapituła w skład której weszli nie tylko przedstawiciele organizatora, ale także analitycy finansowi, dziennikarze specjalizujący się w tematyce finansowej oraz marketingowej, medioznawcy oraz blogerzy.
– W ostatnich latach korzystanie z usług bankowych stało się naprawdę proste i mogłoby się wydawać, że w tym obszarze nie pozostało już nic do zrobienia. Getin Bank podjął jednak wyzwanie, pokazując, że dzięki innowacyjnemu podejściu oraz nowym technologiom, usługi finansowe mogą być jeszcze wygodniejsze. Przemyślana na nowo bankowość zaowocowała powstaniem szeregu unowocześnień, takich jak konto Getin UP z kartą z wyświetlaczem, przelewami bez znajomości numeru konta oraz opcją płatności mobilnych, które pokazujemy w nagrodzonym spocie – mówi Maciej Szczechura, Członek Zarządu Getin Noble Banku.
W piątej, jubileuszowej edycji największego plebiscytu konsumenckiego „Złoty Bankier”, w którym nagradzane są najlepsze banki w Polsce, wzięło udział ok. 40 tys. osób. Laureaci zostali wybrani spośród 104 projektów zgłoszonych łącznie przez 28 banków. Wyniki klasyfikacji plebiscytu w 7 kategoriach głównych oraz 3 specjalnych ogłoszono 13 marca podczas gali finałowej. Nagrodę w kategorii „Najlepszy spot reklamowy banku”, w której wyróżniony został Getin Bank, przyznano po raz drugi. Organizatorami plebiscytu są portal finansowy Bankier.pl i PayU SA – lider rynku płatności internetowych w Polsce.
Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na stronie www.zlotybankier.pl. Nagrodzoną w plebiscycie reklamę Getin Banku można obejrzeć tutaj.
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)