Firma » Bankowość
Getin Bank jedynym polskim zwycięzcą w Cannes
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Podczas 60. edycji Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions – The Cannes Lions International Festival of Creativity – najważniejszej imprezy w branży, nagrodzony został projekt Getin Banku: karta debetowa MasterCerd Display. Karta wygrała w kategorii Innovation Lions. W konkurencji do tytułu Światowej Innowacji rywalizowały projekty realizowane m.in. dla takich firm jak: Google, Nike, Sony, Coca-Cola czy IBM.
To niezwykłe i bardzo ważne wyróżnienie dla naszego Banku – mówi Maciej Szczechura, członek Zarządu Getin Noble Bank SA – Wygrana jest dla nas dowodem na to, że nasza strategia, opierająca się na inwestowaniu w najnowsze technologie, zmierza w dobrym kierunku i pozwala nam osiągać kolejne sukcesy. Wprowadzając innowacje w świat finansów kreujemy nową rzeczywistość w sektorze bankowym oraz umożliwiamy naszym klientom dostęp do produktów najwyższej jakości. Nasza karta debetowa MasterCard Display jest rewolucją technologiczną na rynku kart i wyróżnia się nową funkcjonalnością – cieszymy się, że zostało to docenione.
MarsterCard Display to pierwsza na świecie karta interaktywna z wyświetlaczem, która łączy tradycyjne funkcje płatnicze z możliwością komunikowania się z bankiem bez używania komputera czy telefonu. Dzięki zamontowanemu w karcie ciekłokrystalicznemu wyświetlaczowi oraz mini klawiaturze można m.in.: sprawdzić stan swojego rachunku, przeczytać wiadomości od Banku oraz wykorzystać ją jako token do bankowości internetowej Getin Banku.
Szczegóły oferty „Karta debetowa MasterCard Display” dostępne są na stronie Getin Banku www.getinbank.pl oraz pod numerem infolinii: 197 97.
Pełna lista laureatów i nominowanych oraz szczegóły dotyczące konkursu dostępne są na stronie: www.canneslions.com
Nadesłał:
LHC
|

Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)