Dom » Wnętrza
Geberit na fali innowacji
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Swoją filozofię  określają trzema słowami: Integracja, Innowacja i Wiedza.   Projektując i wprowadzając na rynek produkty, biorą pod uwagę nie tylko  ich funkcjonalność, ale też bogate wzornictwo, dostępność i długość  użytkowania. W rezultacie to, co proponuje firma, posiłkując się swoją  wiedzą i wieloletnim doświadczeniem jest bezpieczne, innowacyjne i modne  architektonicznie, a wraz z zakupem otrzymamy pomoc techniczną i  szybki, łatwo dostępny serwis. 
    
W 2012 rok Geberit wchodzi na  rynek z mnóstwem nowości, które zdążyło już zaimponować jury  niemieckiego konkursu Red Dot Design Award. Wśród 4515 zgłoszeń  projektantów i producentów z całego świata, to właśnie o produktach  grupy Geberit Dr. Peter Zec, inicjator i CEO konkursu powiedział: „Z  takimi osiągnięciami, Geberit nie tylko udowadnia wyjątkową,  zdumiewającą wręcz jakość wzornictwa swoich projektów, ale także  pokazuje, że design może być integralną częścią innowacyjnych rozwiązań w  produktach”. Dwie atrakcyjne nowości, które zostały docenione to  przycisk Sigma80 oraz moduł Monolith do umywalki. 
    
Przycisk  Sigma80 to, o dziwo, przycisk, którego nie trzeba przyciskać. Jest  elektroniczny, uruchamiany czujnikiem podczerwieni, daje wrażenie  elegancji i zaspokoi każdego miłośnika nowinek technicznych. Płytka  dostępna jest w czarnym lub ciemnym, dymionym lustrze, a kolory, które  pulsują zza „tafli szkła” możemy dowolnie zmieniać. W ofercie dostępne  są: żółty, pomarańczowy, zielony, niebieski i czerwony. Uruchomienie  spłukiwania wymaga zbliżenia ręki do wybranej linii diód. Warto dodać,  że przycisk zużywa małą ilość energii elektrycznej, przez to jest  przyjazny dla naszego portfela i oczywiście dla środowiska. Przycisk  Sigma01 został stworzony na bazie najbardziej popularnego przycisku  firmy, który wiernie służył klientom i od ośmiu lat istniał na rynku  sanitarnym – Samba. Na pierwszy rzut oka wydaje nam się, że nowy projekt  nie różni się niczym od wcześniejszego, jednak jest to posunięcie  celowe. Klienci mogą cieszyć się swoją ulubioną wersją przycisku, który  został zaadoptowany do współczesnego języka designu. Posiada bowiem  możliwość zastosowania pojemnika na kostki higieniczne, jest łatwiejszy  do odnalezienia przez zmianę numeru katalowego oraz możemy go również  dostać w kolorze chrom+chrom mat, oznaczanym jako KA. Moduł do umywalki  także cieszył się wielkim zainteresowaniem w gronie projektantów wnętrz,  a Monolithy do WC, wprowadzone na rynek polski w tamtym roku spotkały  się z pozytywnym przyjęciem. 
Geberit nie ukrywa, iż pierwotne  założenie produktu to jego prostota jeśli chodzi o montaż i elegancki  wygląd, jednak z czasem Monolith stał się nowym sposobem aranżacji  wnętrz łazienki. Może go zamontować jedna osoba: bez gruzu, bez  uzupełniania glazury. Ponadto, istnieje w ciekawych rozwiązaniach  kolorystycznych, oprócz klasycznej czerni i bieli jest dostępny w  kolorach ment i umbra. Firma proponuje dodatkowe wyposażenie dla bardzo  praktycznych klientów, moduł może posiadać także szafki w różnych  konfiguracjach (lewa lub/i prawa, obustronne oraz wieszak na ręcznik).  Przemyślane rozwiązania techniczne i designerskie pomogły stworzyć  produkt, który nie tylko łatwo się montuje, jest funkcjonalny, ale też  pięknie wygląda. Aby ułatwić wieloletnie funkcjonowanie łazienki swoim  klientom, Geberit wprowadził samozasilanie do baterii elektronicznych,  które są szczególnie przydatne w toaletach publicznych. 
Jak więc  można łatwo zauważyć, grupa Geberit daje wiele okazji do tego, by  udoskonalić swoją łazienkę nie tylko technicznie, ale też wizualnie. 
Po więcej informacji o nowościach  zapraszamy na stronę internetową www.geberit.com.pl  oraz do sklepów!
 
  
Tekst: Magdalena Leszczyńska / newss.pl
Geberit Sp. z o.o. www.geberit.com.pl 
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY GEBERIT (PRESS BOX)     
    	
 
                     
                 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			
Komentarze (0)