Firma » Biznes
Galposter członkiem Polsko Brytyjskiej Izby Handlowej
Galposter jest obecny na polskim rynku od 1997 roku. W tym czasie spółka stała się jednym z największych dostawców usług z obszaru rebrandingu oraz zmiany identyfikacji wizualnej. Galposter realizował projekty m.in. dla największych banków, instytucji ubezpieczeniowych, sieci stacji benzynowych, supermarketów i deweloperów, także na rynkach zagranicznych.
W związku z planami dalszego rozwoju spółka zdecydowała o dołączeniu do Polsko Brytyjskiej Izby Handlowej, dzięki czemu będzie miała szansę pozyskać nowych partnerów biznesowych z rynku brytyjskiego. British Polish Chamber of Commerce prowadzi m.in. działania promocyjno-marketingowe oraz organizuje prestiżowe wydarzenia, sprzyjające zacieśnianiu więzi gospodarczych pomiędzy Polską i Wielką Brytanią.
Nasza strategia zakłada rozwój oferty dla klientów z zagranicy. Posiadamy zarówno know-how oraz doświadczenie, jak i infrastrukturę umożliwiającą realizację takich projektów. Jesteśmy w stanie wykonywać każdej wielkości zlecenia, od oznakowania pojedynczych lokalizacji, po rozproszony geograficznie rebranding flotowy - powiedział Michał Zoll, prezes zarządu Galposter. 
W ostatnim czasie spółka z Grupy OEX zrealizowała projekty rebrandingowe m.in. dla sieci handlowej Lewiatan oraz banków BZ WBK i DnB Nord. 
Na zmianę identyfikacji wizualnej w okresie ostatnich 5 lat zdecydowała się ponad 1/3 firm - takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez IPSOS na zlecenie Grupy OEX. Najczęstszym powodem rebrandingu jest chęć odświeżenia marki.    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)