Moda » Odzież
G-Shock po raz kolejny z RUSHem
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Marka G-Shock w streetwearze zakorzeniła się już na dobre. Sportowy charakter, kolorystyka, wytrzymałość i wizerunek idealnie odpowiadają klimatowi mody i sztuki ulicznej. Jednocześnie marka związana jest mocno ze sportem i aktywnością, a to cechy idealnie odzwierciedlające także markę RUSH. Obie współpracują ze sobą już od kilku lat.
Przeczytaj również
Ich pierwszym projektem była koszulka kolaboracyjna. Powstał również specjalny model zegarka GA-110RU-1AER, który w limitowanej ilości 100 sztuk zniknął ze sklepów w ciągu kilku dni. Teraz powstała kolejna koszulka, o której ostatecznym wyglądzie decyduje jej właściciel. Jak to możliwe?
Do koszulki dołączone są naprasowanki w kształcie zegarków. Wybierasz jeden lub kilka z 6 dostępnych modeli zegarków i naprasowujesz je żelazkiem na rękę widniejącą na koszulce. Miejsce, ilość i modele zegarków zależą od właściciela. Dzięki temu możesz stworzyć kombinację najlepiej pasującą do Ciebie. Koszulki można zdobyć tylko poprzez udział w konkursach. Wszelkie informacje znajdziesz na http://www.facebook.com/G.SHOCK.polska.
| Nadesłał:
            kowalka | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)