Dom » Nieruchomość
G City Europe wzmacnia dział rozwoju – Piotr Myszka obejmuje stanowisko Head of Development
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Piotr Myszka dołączył do zespołu w marcu tego roku obejmując stanowisko Head of Development. Odpowiada za strategię inwestycyjną oraz rozwój projektów, koordynując cały proces – od analizy rynku i pozyskania gruntów, przez projektowanie i finansowanie, aż po realizację i komercjalizację. Piotr nadzoruje współpracę z partnerami, wykonawcami oraz instytucjami publicznymi, dbając o zgodność inwestycji z założeniami biznesowymi i regulacjami prawnymi.
– Retail jest dziś jedną z najbardziej wymagających gałęzi rynku nieruchomości. Inwestorzy i konsumenci oczekują lokalizacji, które są nie tylko funkcjonalne i estetyczne, ale również zrównoważone i zintegrowane z miejskim ekosystemem. Cieszę się, że mogę wykorzystać swoje doświadczenie właśnie w G City Europe – firmie, która wyznacza standardy w tym obszarze – mówi Piotr Myszka.
Piotr Myszka jest inżynierem z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych w Polsce i za granicą. Do niedawna pracował w grupie ECHO/Archicom, gdzie odpowiadał za przygotowanie i realizację wieloetapowych projektów mieszkaniowych w Warszawie. Jego doświadczenie obejmuje także branżę retail – był odpowiedzialny za powstanie dwóch najnowszych centrów handlowych w Warszawie: Galerii Młociny oraz Galerii Północnej.
| Nadesłał:
            KatarzynaD. | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)