Rozrywka » Rozrywka
FRUGO ostrzega fanów: decybele wichrują pekaesy!
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
W swoim własnym niepowtarzalnym i totalnie odjechanym stylu będzie ich ostrzegać przed skutkami ubocznymi przebywania w pobliżu najgorętszych koncertowych aren.   
Pierwsze ostrzegawcze airwalle FRUGO pojawią się już od 27 lipca. Znajdziemy na nich nie tylko zabawne ostrzeżenia, ale także informację na temat środków, które mimo niebezpieczeństwa pozwolą uczestniczyć w letnich wydarzeniach. Ich wspólnym mianownikiem będzie wakacyjnie odjechane i jak zawsze mocno owocowe FRUGO! 
  
Za koncepcję kreatywną layoutów odpowiada agencja GREY, za zakup, lokalizację i obsługę airwalli agencja Media Stars. Akcja FRUGO trwać będzie od 27 lipca do końca sierpnia br.
| Nadesłał:
            Ad rem Public Relations | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)