Gospodarka » Żywność
FRoSTERZY: nowe produkty czekają na przetestowanie
                ![]()  | 
        
| Zobacz więcej zdjęć » | 
W tym roku ocenie konsumentów poddane zostaną warzywne i rybne nowości z portfolio marki: Burgery z brokuła i kalafiora z pietruszką, Burgery ze szpinaku z mozzarellą i czosnkiem oraz Mintaj w panierce z dzikim czosnkiem.
Opinie klientów od wielu lat w dużym stopniu definiują kształt portfolio produktowego FRoSTY – mówi Aleksandra Wysocka, Marketing Manager z FRoSTY– Obserwując ich wybory, poznając oczekiwania, możemy nieustannie ulepszać nasze produkty i dostosowywać je do potrzeb naszych konsumentów. FRoSTERZY to nie tylko niebanalny projekt wyróżniający markę, lecz przede wszystkim akcja pozwalająca w realny sposób angażować klientów w rozwój oferty.
Tegoroczne wydarzenie to już czwarta odsłona akcji. Aby wziąć w niej udział, należy od 10 do 30 października br. zarejestrować się przez specjalnie przygotowany formularz na stronie www.frosterzy.pl lub za pośrednictwem aplikacji dostępnej na Facebooku i odpowiedzieć na pytanie: „Jak wykorzystujesz czas oszczędzony dzięki produktom FRoSTY?”. Wybrani konsumenci z 10 największych miast: Gdańska, Gdyni, Sopotu, Warszawy, Wrocławia, Katowic, Krakowa, Poznania, Torunia i Szczecinana przełomie listopada i grudnia otrzymają specjalnie przygotowane zestawy produktów FRoSTY. Więcej informacji na temat produktów FRoSTY i akcji można znaleźć na stronie profilu Facebook marki: www.facebook.com/frosta.polska oraz na www.frosterzy.pl.
		Nadesłał:
            JBcomm 
	 | 
	

						Domowy kisiel żurawinowy z malinami			
						Tenda Polska wprowadziła nowy Mesh Wi-Fi 7 i nową akcję cashbackową			
						Czy Polacy uprawiają jeszcze „grobing” i jaki wpływ ma na nas Dzień Wszystkich Świętych			
						Płatności powtarzalne BLIK dostępne w Credit Agricole			
Komentarze (0)