Dom » Wnętrza
Franke synonimem designu i technologii na mediolańskich targach Eurocucina 2012
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Tegoroczne stoisko firmy Franke zajmie ponad 600 metrów kwadratowych ekspozycji w strefie o nazwie Technologia dla Kuchni, zarezerwowanej dla największych producentów sprzętu AGD i okapów kuchennych. Oprócz targowego stoiska, Franke weźmie także udział w wyjątkowym wydarzeniu poświęconemu wzornictwu o nazwie Fuori Salone. Cztery różne koncepcje zaproponowane przez czterech projektantów pochodzących z Indii, Chin, Francji oraz Włoch, zostaną pokazane w samym centrum Mediolanu.
Targowe propozycje Franke to produkty przede wszystkim funkcjonalne, ale również zaprojektowane, aby inspirować, stanowiąc wyjątkową propozycję wzorniczą, wpisującą się we współczesny styl życia. Lifestylowa odsłona urządzeń do zabudowy, ukazująca najbardziej inspirujące elementy, niespotykane połączenia i praktyczne akcesoria do kuchni przyszłości będzie potwierdzeniem tego jak piękny design połączony z know how przekłada się na funkcjonalne produkty.
Eurocucina to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży wyposażenia wnętrz. Spośród setek tysięcy odwiedzających targi, duża część gości pochodzi z spoza Włoch, co stanowi doskonałą okazję, aby pokazać ofertę międzynarodowej publiczności.
*****
Od 100 lat marka Franke jest synonimem jakości i innowacji w projektowaniu oraz produkcji systemów kuchennych, sanitarnych oraz urządzeń dla gastronomii. Franke jest ambasadorem szwajcarskiej jakości i precyzji, która wyróżnia zlewozmywaki i baterie, ale także okapy, płyty grzewcze, piekarniki, zmywarki, kuchenki mikrofalowe, chłodziarki oraz sortowniki odpadów, produkowane przez firmę. Franke, z główną siedzibą w Aarburgu (Szwajcaria), zatrudnia ponad 8 tysięcy pracowników na całym świecie i ma ponad 80 oddziałów w przeszło 40 krajach. W Polsce firma działa od 1993 roku, ma własny nowoczesny zakład produkcyjny w Sękocinie Nowym pod Warszawą i ponad 40% udział w krajowym rynku zlewozmywaków.
| Nadesłał:
            Estoria.pl | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)