Technologie » Internet
Fozik.pl serwis dla kobiet o zdrowiu i stylu życia
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Witryna ma za zadanie skupić wokół siebie wierną społeczność, a pomóc w tym mają m.in. narzędzia umożliwiające zawieranie znajomości, prowadzenie dyskusji na wybrane tematy w otwartych i zamkniętych grupach. W ramach profilu użytkowniczki będą mogły obserwować aktywność swoich znajomych oraz grupować się np.: wokół wydarzeń oraz jednostek medycznych.
- Głównym powodem rozpoczęcia prac nad serwisem Fozik.pl były obserwacje rynku oraz informacje od naszych Użytkowniczek, które chciały oprócz informacji medycznych znaleźć również te związane ze stylem życia - wyjaśnia Michał Matuszczyk, Dyrektor ds. Rozwoju Medforum. Narzędzia społecznościowe, które oddajemy kobietom do dyspozycji mają umożliwić poruszanie się wokół ich zainteresowań oraz zawieranie nowych znajomości - dodaje Michał Matuszczyk.
Użytkowniczki w serwisie oprócz interesujących artykułów i wiadomości związanych z medycyną i stylem życia, znajdą jedną z największych na rynku baz imion, która obejmuje ponad 1700 pozycji. Inną ciekawą funkcjonalnością serwisu jest możliwość tworzenia własnych galerii ze zdjęciami lub filmami z YouTube. Z myślą o kobietach interesujących się numerologią i astrologią przygotowano horoskopy: tygodniowy oraz miesięczny.
Uzupełnieniem funkcjonalności portalu z obszaru medycznego są kalkulatory, przy pomocy których internautki mogą obliczyć m.in. planowaną datę porodu, grupę krwi dziecka oraz współczynnik masy ciała BMI.
Prace projektowe nad Fozik.pl trwały około 3 miesięcy. Witryna w ciągu najbliższych miesięcy będzie rozwijana poprzez implementacje nowej funkcjonalności. Przy tworzeniu serwisu wykorzystano wiele narzędzi poprawiających użyteczność oraz optymalizację SEO.

Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)