Rozrywka » Uroczystości
FoodCare sponsorem charytatywnego balu Junior Chamber International w Krakowie
Bal w Feniksie to tradycyjna już impreza charytatywna organizowana przez młodych przedsiębiorców zrzeszonych w Junior Chamber International. W bieżącym roku członkowie JCI postanowili zbierać fundusze z przeznaczeniem na pomoc Fundacji Matio oraz na wsparcie międzynarodowej akcji Nothing But Nets, której celem jest zakup siatek antymalarycznych. 
"Jednym z celów statusowych JCI jest wspieranie działań dobroczynnych, zaś jedną z tradycyjnych już inicjatyw naszego klubu w Krakowie jest doroczny bal w kultowym Feniksie, klubie i dancingu, który zachował w sobie ducha epoki PRL. W tym roku będziemy się bawić w konwencji lat 70., a w czasie balu odbędzie się aukcja i licytacja dzieł sztuki na cel charytatywny.” - powiedział Łukasz Fuja, Prezydent JCI Kraków. 
  
„Cieszymy się mogąc wesprzeć młodych przedsiębiorców w działaniach, których celem jest pomoc potrzebującym. Naszym wkładem w aukcję na cel charytatywny będzie nocleg w apartamencie De Lux w Pałacu Bonerowskim, jednym z najbardziej luksusowych krakowskich hoteli oraz wykwintna kolacja dla dwóch osób w pałacowej restauracji.” – powiedział Wiesław Włodarski, prezes firmy FoodCare. 
  
V Bal Charytatywny Junior Chamber International odbędzie się 18 listopada br. w krakowskim klubie Feniks przy ul. Św. Jana 2. Uczestników obowiązuje dress code z minimum jednym złotym elementem stroju w konwencji disco glamour lat 70. Cena zaproszenia wynosi 110 PLN, zaś całkowity dochód z imprezy oraz aukcji i licytacji przeznaczony zostanie na cel charytatywny. 
  
Sponsorami wydarzenia oraz firmami wspierającymi jego charytatywny cel są m.in. FoodcCare, Freshmail, Arcymedia Agencja Interaktywna, 365 PR oraz Sobiesław Zasada Import Win.
| Nadesłał:
            Ad rem Public Relations | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)