Dom » Budownictwo
FLEXIDER POLAND PRZEJĄŁ 8,2 TYS. MKW. POWIERZCHNI MAGAZYNOWO-PRODUKCYJNEJ W PARKU LOGISTYCZNYM MLP B
„Realizacja całej inwestycji była bardzo sprawnie przeprowadzona. Trwała w sumie dwanaście miesięcy uwzględniając w tym zakup działki pod park logistyczny. Sama budowa obiektu zajęła nam sześć miesięcy. Inwestycja była prowadzona w systemie BTS i uwzględniała wszystkie wymagania stawiane przez Flexider Poland. Na potrzeby najemcy hala produkcyjna została wyposażona w specjalistyczne urządzenia oraz instalację ze sprężonym powietrzem. Część powierzchni będzie wykorzystywana także na cele magazynowe oraz socjalno-biurowe.” - powiedziała Dorota Jagodzińska-Sasson, Członek Zarządu MLP Group. 
Flexider Poland reprezentuje branżę motoryzacyjną i zajmuje się produkcją stalowych łączników elastycznych do samochodowych układów wydechowych dostarczanych m.in. do zakładów Magneti Marelli, Volkswagena oraz Tenneco. 
W najbliższym czasie w parku MLP Bieruń przekazany zostanie również obiekt magazynowo-produkcyjny firmie z branży motoryzacyjnej. „Realizacja tego projektu jest na ukończeniu. Przygotowywane około 16 tys. m2 powierzchni przekażemy firmie Auto Partner jeszcze w II kwartale br.” – dodała Dorota Jagodzińska-Sasson.
Park MLP Bieruń, należący do MLP Group S.A., został uznany przez miesięcznik Eurobuild za najlepszy obiekt magazynowo - produkcyjny jaki powstał w 2013 r. Znajduje się w Katowickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Zaletą lokalizacji centrum logistycznego jest łatwy dostęp do głównych dróg i miast Górnego Śląska. Park położony jest w pobliżu drogi ekspresowej S1 oraz autostrady A4 (węzeł Mysłowice). MLP Bieruń zajmuje obszar 11,5 ha. Docelowo MLP Group zakłada budowę hal produkcyjno-magazynowych o łącznej powierzchni 55 000 m2.    
    	
| Nadesłał:
            mskala@tauber.com.pl | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)