Firma » Biura
Firma TomTom najemcą w MediaHUB
W TomTom w Łodzi pracuje obecnie około 430 osób, ale do końca roku firma planuje zwiększyć swoje zatrudnienie i przyjąć kolejnych pracowników. - Wraz z rozwojem firmy i wzrostem liczby stanowisk, pojawia się potrzeba najmu nowych powierzchni biurowych. MediaHUB spełnia nasze oczekiwania pod względem lokalizacji, znajduje się w centrum, bardzo blisko naszej łódzkiej siedziby, w której obecnie nie mamy możliwości zwiększenia metrażu. Budynek posiada zaawansowane systemy teleinformatyczne, a także doskonałe warunki parkingowe. Nie bez znaczenia jest także zaplecze hotelowe - mówi Leszek Grzechnik, Dyrektor ds. Finansów i Administracji w TomTom Polska.
MediaHUB to biurowiec klasy A. Obiekt mieści się w centrum miasta, przy głównej arterii komunikacyjnej i obwodnicy miasta. Na blisko 4 tys. mkw. biurowca znajdują się przede wszystkim biura firm reprezentujących branżę kreatywną i nowych technologii. W MediaHUB swoje siedziby mają: firma Bluerank, Operator Infrastrukturalny - spółka Infratel, spółka Seamless Poland oraz Grupa TOYA.
- Proces komercjalizacji obiektu postępuje zgodnie z planem. Prowadzimy rozmowy na ostatnie wolne powierzchnie w biurowcu. W tym momencie trwa proces adaptacji powierzchni do potrzeb firmy TomTom - mówi Marta Kruk, przedstawicielka inwestora, odpowiedzialna za komercjalizację budynku.
MediaHUB jest częścią kompleksu znajdującego się przy ul. Łąkowej 29 w Łodzi, powstałego w miejscu dawnej Wytwórni Filmów Fabularnych. W jego skład wchodzi m.in. pierwszy w Polsce hotel DoubleTree by Hilton, Klub Koncertowy Wytwórnia oraz Kino 3D. Głównym inwestorem MediaHUB jest Grupa TOYA.
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)