Firma » Biznes
Firma Konspol angażuje się w Kongres Eksportu Spożywczego
Wszystko o eksporcie spożywczym
Kongres Eksportu Spożywczego jest skierowany nie tylko do producentów eksportujących żywność, ale także do firm, które dopiero planują rozpocząć współpracę z kontrahentami zagranicznymi. Uczestnikami wydarzenia, poza producentami artykułów spożywczych, będą instytucje rządowe, organizacje, firmy zagraniczne oraz eksperci z firm doradczych i instytucji finansowych. Osoby obecne na Kongresie będą miały możliwość zdobycia wiedzy z zakresu eksportu artykułów spożywczych. W panelu dotyczącym polskich producentów branży spożywczej czynny udział weźmie przedstawiciel firmy Konspol. Dodatkowo marka będzie uświetniała wydarzenie swoim stoiskiem, w ramach którego odbędzie się degustacja produktów podawanych na ciepło i na zimno. Uczestnicy będą mieli możliwość wypróbowania między innymi Pierogów Nowych, które cieszą się dużą popularnością wśród konsumentów.
Konspol za granicą
Grupa Konspol jest jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie producentem i przetwórcą kurczaka w Polsce. Jest zaliczana do europejskich liderów i obecna na światowych rynkach. Firma posiada szeroką gamę produktów, które oferuje klientom, dzięki temu osiągnęła ważną pozycję na rynku. Aktualnie prowadzi eksport do Wielkiej Brytanii, Finlandii, Szwajcarii, Danii, Szwecji, Holandii, Słowacji, Słowenii, Niemiec, Irlandii oraz Francji. Producent drobiu prowadzi także inwestycje w Indonezji, jednocześnie planując ekspansję na rynek chiński.
| Nadesłał:
            38PR | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)