Technologie » Komputery
Firma ANDRITZ zoptymalizuje globalne procesy serwisowe dzięki rozwiązaniu IFS FSM
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
IFS, globalny dostawca aplikacji dla przedsiębiorstw, informuje, że ANDRITZ, jeden z największych na świecie dostawców instalacji przemysłowych, wyposażenia, a także usług serwisowych dla branży hydroenergetycznej, celulozowej i papierniczej, przetwórstwa metali oraz stalowej, wdroży rozwiązanie do zarządzania serwisem w terenie IFS Field Service Management™ (FSM) w swoich placówkach na całym świecie.
Notowana na giełdzie spółka ANDRITZ z siedzibą w Grazu w Austrii zatrudnia około 26 000 osób w ponad 250 lokalizacjach w 40 krajach. Główne zadania serwisantów firmy ANDRITZ obejmują obsługę techniczną i naprawy, a także dostarczanie i montaż części zamiennych. Firma oferuje również audyty, modernizacje i udoskonalenia procesów, aby pomóc klientom w osiągnięciu najwyższej dostępności i wydajności aktywów i instalacji przez cały okres eksploatacji.
Czytaj całość artykułu tutaj: https://erp-view.pl/wiadomosci/firma_andritz_zoptymalizuje_globalne_procesy_serwisowe_dzieki_rozwiazaniu_ifs_field_service_management.html
Nadesłał:
openmediagroup
|

Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)