Zdrowie » Dziecko
Ferie zimowe… to zadanie dla ubrań Snickers Workwear
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Modny krój, wygoda i niezawodność to najważniejsze cechy zaawansowanych ubrań dla fachowców, tworzonych przez markę Snickers Workwear. Projektowane dla rzemieślników ciepłe bluzy RuffWork dostępne są także w wersji dla najmłodszych. Uniwersalny zestaw dla taty i pociechy sprosta najtrudniejszym wyzwaniom i zmiennej aurze podczas rodzinnych wypadów.
Zabawa to ciężka praca
Miękka bluza RuffWork Junior z futrzaną wyściółką, przeznaczona jest do noszenia w chłodniejsze dni. Dzięki grubej warstwie polarowej (materiał: 80% bawełna, 20% poliester, 300 g/m2) zapewnia ochronę przed chłodem. Elastyczne ściągacze przy rękawach i u dołu pozwalają zatrzymać ciepło przy ciele. Futrzana wyściółka umieszczona jest także w kieszeniach,dzięki czemu nie tylko najmłodsi użytkownicy z przyjemnością chowają w nich dłonie. Dodatkowe wzmocnienia na łokciach zapobiegają rozdarciom i przetarciom, zapewniając długotrwałe użytkowanie. Bluza w wersji dziecięcej jest łatwo zapinana na wygodne guziki zatrzaskowe. Nowoczesny styl podkreślają kontrastowe naszywki z przodu i na rękawie - identyczne w obu wersjach.
Dziecięca bluza RuffWork (7500) jest częścią kolekcji Snickers Workwear Junior, obejmującej spodnie, bluzy i kurtki, stworzone z myślą o wytrzymałości i funkcjonalności. Wygodne i atrakcyjne ubrania, wykonane zostały ze specjalnie dobranych tkanin, zapewniających trwałość i komfort podczas długich godzin zabaw.
Bluza dla dzieci RuffWork (7500) dostępna jest w kolorze czarnym rozmiarach: 98/104-134/140. Cena ok. 180,00 zł netto.
Model dla dorosłych RuffWork (2832) dostępny jest w rozmiarach XS-XXL, w dwóch wersjach kolorystycznych - łączących czerń z szarością oraz granat szarością. Cena ok. 340 zł netto.
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)