Moda » Obuwie
Fenomen damskiego obuwia
Głównym celem było znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy kobiety lepiej pamiętają swojego pierwszego chłopaka, czy też pierwszą parę obuwia, którą kupiły za własne pieniądze. Wynik był bardzo jednoznaczny i dla wielu mężczyzn zaskakujący. 98 % kobiet lepiej pamiętało pierwszą parę butów.
Wielu ekspertów próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie, jaki fenomen ma damskie obuwie, że panie darzą je tak głębokimi uczuciami. Zastanawia ich już sam fakt zakupów. Mężczyźni kupują buty wtedy, kiedy stare nie nadają się już do użycia lub na jakieś specjalne okazje. Zakupy w ich wykonaniu związane są ewentualnie ze zmianą pór roku. Buty damskie panie nabywają natomiast bardzo spontaniczne. Rzadko kiedy są to zakupy przemyślane i skrupulatnie zaplanowane. Zazwyczaj wystarczy jedno spojrzenie na witrynę sklepową, szybka przymiarka i w tym momencie zaczyna się spacer do kasy. Tłumaczenie jest proste: to buty moich marzeń, jednak buty marzeń każda z pań spotyka przynajmniej kilka razy w miesiącu. Tak naprawdę większość kobiet nie j potrafi dokładnie określić, ile par ma w swojej kolekcji. Jednak liczba ta nie jest zazwyczaj niższa niż kilkanaście. Gdzie konsumentki nabywają nowe buty damskie? Przede wszystkim w najróżniejszych galeriach handlowych. Coraz częściej jednak wybierają również obuwie damskie sklep internetowy, bowiem w sieci można znaleźć oryginalne i nieszablonowe modele, które są obiektem pożądania, a ze świecą ich szukać w kolekcjach tradycyjnych sieciówek.
| Nadesłał:
            Selena86 | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)