Społeczeństwo » Społeczeństwo
Event "Pracuję i wychowuję" - województwo lubuskie
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Wydarzenie ma na celu wzbudzenie zainteresowania społecznego tematem godzenia życia rodzinnego i zawodowego. Organizator chce wpłynąć na wzrost świadomości oraz zmianę postaw poprzez upowszechnianie idei wyrównywania szans kobiet i mężczyzn w zakresie łączenia rodzicielstwa z karierą zawodową.
Kampania rozpoczęła się na Podkarpaciu i będzie trwała aż do stycznia 2014 r. Do tego czasu odwiedzone zostaną wszystkie województwa Polski; średnio 1-2 razy w miesiącu organizator będzie gościł w danym województwie, o czym będzie informować na bieżąco. W najbliższy weekend eventy odbędą się w województwie lubuskim, autobus promujący kampanię projektu pod hasłem „Pracuję i wychowuję” pojawi się w Gorzowie Wielkopolskim i w Zielonej Górze.
Harmonogram przedstawiamy poniżej:
02.08.2013 GORZÓW WIELKOPOLSKI
- Dworzec PKP (Skrzyżowanie:Dworcowa/Edwarda Jancarza/Składowa) w godz. 10.00-13.00
- Centrum Handlowe "Park 111" (gen. Władysława Sikorskiego 111) w godz. 13.30-16.30
- Skrzyżowanie: Bolesława Chrobrego/Sikorskiego w godz. 17.00-20.00
03.08.2013 ZIELONA GÓRA
- CH Focus Park (Wrocławska 17) w godz. 10.00-13.00
- Rynek (Stary Rynek 7) w godz. 13.30-16.30
- Palmiarnia (Wrocławska 12A) w godz. 17.00-19.00
Kampania odbywała się już na Podkarpaciu, Pomorzu, Warmii i Mazurach, Wielkopolsce, oraz w województwie zachodniopomorskim i dolnośląskim.
Projekt Rodzina i Kariera współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)