Gospodarka » Przemysł
EVELINE COSMETICS NA MIĘDZYNARODOWYCH TARGACH COSMOPROF W BOLONII
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Obecna na targach firma Eveline Cosmetics przedstawiła bogatą ofertę produktów kosmetyczno – pielęgnacyjnych, nowości ze swojego portfolio oraz zaprezentowała imponujące stoisko, które przyciągnęło wielu odwiedzających.
Firma Eveline Cosmetics od samego początku istnienia targów zaskakuje gości innowacyjnością - Duże zainteresowanie odwiedzających to zasługa szerokiej oferty naszych produktów, które przyciągają m.in. nowoczesnymi, starannie dopracowanymi formułami i opakowaniami. Wydarzenie w Bolonii każdego roku gromadzi całe spektrum związane z urodą. To miejsce wymiany poglądów, pozyskania najnowszych informacji oraz najwyższej jakości nowości. To miejsce gdzie trzeba być - mówi Karina Kozerska, Dyrektor Marketingu Eveline Cosmetics.
Tegoroczna, 47-ta edycja przyciągnęła ok. 2450 wystawców (z czego 60% stanowili wystawcy zagraniczni). Powstało 25 pawilonów narodowych. Dane statystyczne potwierdzają światowy status targów Cosmoprof Worldwide w Bolonii, które wraz ze swoimi edycjami w Las Vegas i Hong Kongu potwierdziły swój status jako najważniejszych targów przemysłu kosmetycznego.
Prezydent Cosmoprof Bolonia Duccio Campagnoli i jednocześnie Sogecos - właściciela targów wyraził podziw dla tylu firm, przedsiębiorców oraz ich marek produkowanych w Polsce. „W Unii Europejskiej rośnie bardzo silna konkurencja dla włoskiego sektora kosmetycznego” – powiedział Prezydent targów.
| Nadesłał:
            konceptPR | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)