Firma » Reklama
Euro RSCG Warsaw i MPG już drugi raz razem dla Amazonek
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Jak nakłonić kobiety do zbadania piersi? Można powiedzieć wprost co im grozi, kiedy tego nie zrobią. Jednak najlepiej zobrazować to tak, by pobudzić do działania, a w tym wypadku do zbadania się. Tak właśnie powstała reklama prasowa, która na pierwszy rzut oka wygląda jak zwykła reklama ubrań, jednak po wnikliwym jej obejrzeniu, okazuje się, że tak nie jest.
W reklamie widzimy plecy kobiety, a na nich przód delikatnie rozpiętego sweterka, obok widnieje hasło „Sprawdzaj, póki jest różnica".
Koordynacją i przygotowaniem reklamy zajęła się pro bono agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw. Inne firmy, które charytatywnie pomogły w realizacji kampanii, to dom mediowy MPG Mediaplanning, Dream Studios (studio Grupy Euro RSCG Poland), Fundacja Agory.
Federacja Stowarzyszeń "AMAZONKI" to organizacja pozarządowa działająca na rzecz kobiet po leczeniu raka piersi, która skupia 160 Klubów z całej Polski. Federacja tworzy warunki sprzyjające wzajemnemu wsparciu, pomocy i samopomocy, reprezentuje interesy kobiet dotkniętych rakiem piersi.
Zaznajamia społeczeństwo oraz instytucje z problematyką kobiet po leczeniu raka piersi oraz pomaga im w powrocie do normalnego życia. Działa na rzecz wczesnego wykrywania, leczenia oraz rehabilitacji kobiet po mastektomii. Federacja jest członkiem międzynarodowych organizacji "Reach to Recovery" oraz Europejskiej Koalicji Pacjentów z Chorobami Nowotworowymi.
Nadesłał:
ap
|

Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)