Firma » Biznes
Energetyzująco mroźna nowość od marki BLACK
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
BLACK Energy w nowej odsłonie to kultowy smak limonki i mięty – identyczny, jak w napoju BLACK Mojito. To także błyskawiczny zastrzyk pozytywnej energii dzięki zawartości tauryny i kofeiny, wzbogacony o witaminy B6 i B12, niacynę i kwas pantotenowy.
Co zatem kryje się w charakterystycznym wizerunkowym opakowaniu? Orzeźwiające energetyzujące zielone lody BLACK Mojito!
„Takiego produktu jeszcze na polskim rynku nie było. Myślę, że po raz kolejny udało się nam pozytywnie zaskoczyć naszych konsumentów. Przygotowane specjalnie dla nich lody BLACK nakręcą każdą gorącą imprezę tego lata pozytywną energią z orzeźwiającą nutą Mojito.” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.
Energetyzujące lody BLACK Mojito dostępne są od początku sierpnia w sieciach POLOMarket i Żabka w rekomendowanej cenie detalicznej 1,99 PLN za 105 ml.
Nadesłał:
Ad rem Public Relations
|

Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (1)
Lizanie Tysona? Ohyda...