Zdrowie » Medycyna
ENEL-MED Idealnym Pracodawcą 2014
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
"Tytuł Idealny Pracodawca to dla nas ogromne wyróżnienie. Od ponad 20 lat ENEL-MED konsekwentnie się rozwija – od lokalnej kliniki stomatologicznej do ogólnopolskiej sieci medycznej, zatrudniającej obecnie ok. 2 tys. osób. Przyznając nam ten zaszczytny tytuł, studenci z pewnością docenili naszą silną markę usługodawcy i pracodawcy. W naszej polityce personalnej stosujemy proste podejście – zaangażowani pracownicy to zadowoleni pacjenci. Dlatego naszym priorytetem jest tworzenie takiego środowiska pracy, które sprzyja wysokiej efektywności, dając jednocześnie poczucie osobistej satysfakcji". Adam Rozwadowski, Prezes Zarządu Centrum Medycznego ENEL-MED
W tegorocznej edycji pracodawców oceniało ponad 23,5 tys. studentów różnych kierunków. W niezależnym badaniu wskazali oni firmy, w których chcieliby podjąć pracę po studiach. Określali też swoje cele zawodowe oraz oczekiwania w stosunku do rynku pracy, przyszłych pracodawców i warunków zatrudnienia.
Według autorów rankingu, „najbardziej atrakcyjni pracodawcy, to firmy mogące zapewnić dobre perspektywy przyszłej kariery oraz wysokie zarobki w przyszłości. Jednocześnie studenci poszukują firm, w których szanuje się pracowników i oferuje dobrą atmosferę”. Warto podkreślić, iż spośród dziesięciu wskazanych przez młodych ludzi najważniejszych czynników świadczących o atrakcyjności pracodawcy, aż pięć bezpośrednio dotyczyło ogólnie pojętej kultury organizacji. I jest to, według autorów rankingu, początek długotrwałego trendu widocznego już od dawna w krajach Europy Zachodniej. W ten trend bardzo dobrze wpisuje się Centrum Medyczne ENEL-MED, które zajęło I miejsce w kategorii „Medycyna i farmacja”. W gronie laureatów znalazły się również firmy: Google Poland, Skanska, Bayer, TVN oraz EY.
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)