Zdrowie » Ciało
EKOCUDA – TOPOWE TARGI KOSMETYKÓW NATURALNYCH NA WYCIĄGNIĘCIE RĘKI!NIE TYLKO W STOLICY
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Marka w 2018 roku poszerzyła swoje działania o inne miasta, w marcu organizując z sukcesem pierwszą edycję w Gdańsku, w której udział wzięło ponad 7 tysięcy odwiedzających.  
 Z uwagi na rosnące zainteresowanie Ekocudami - jesienią planowane są spotkania z miłośnikami kosmetyków naturalnych w kolejnych polskich miastach. Wstęp na targi jest bezpłatny.
Pomysł na zgromadzenie w jednym miejscu polskich oraz zagranicznych producentów kosmetyków naturalnych okazał się sukcesem. W dotychczasowych warszawskich trzech edycjach wzięło udział prawie 30 tys. osób,  gdańskie targi odwiedziło ponad 7 tys. uczestników. Nadchodzące Ekocuda 
 to pierwsze w historii Targów tak duże wydarzenie – do dyspozycji uczestników oddano
 3 piętra w Domu Towarowym Bracia Jabłkowscy! Poza częścią wystawienniczą, odbędą się warsztaty oraz otwarte wykłady.   
                – Każda edycja to dla nas nowe wyzwanie. Oczekiwania zarówno wystawców, jak
 i odwiedzających rosną, dlatego staramy się z jednej strony zachować sprawdzoną formułę targów, 
 z drugiej zaś, wychodzić naprzeciw potrzebom naszych gości i proponować im nowe rozwiązania. Podczas najbliższej edycji nowością będzie przewodnik po targach, który będzie można pobrać w pdf lub będzie dostępny w prostej aplikacji na telefon, tam zawarte będą kluczowe informacje dotyczące targów. - mówi Zuzanna Mierzejewska, pomysłodawczyni i właścicielka marki Targów Kosmetyków Naturalnych Ekocuda. Dodaje: Cieszę się, że ponad 90% wystawców jest z nami od pierwszej edycji. Otrzymujemy bardzo pozytywną informację zwrotną od firm, że są zadowolone ze współpracy
 i otwarte na kolejne edycje. Myślę, że razem się rozwijamy i rośniemy w siłę, a wszystko po to, by edukować i docierać do szerokiego grona z kosmetykami inspirowanymi naturą. Wiosenna edycja 
 w Warszawie odbywa się przy wsparciu sponsorskim dwóch marek: Naturativ i Annabelle Minerals.  
Ekocuda to jedyne takie targi, podczas których można poznać bliżej tak szeroką ofertę kosmetyków naturalnych, zarówno pielęgnacyjnych, jak i kolorowych. Wystarczy przyjść, aby móc zapoznać się z ponad 150 markami kosmetyków, wypróbować ich, powąchać, zasięgnąć praktycznych porad i być może na zawsze zmienić swoje podejście do codziennej pielęgnacji i makijażu. 
Zuzanna Mierzejewska od ponad 5 lat zajmuje się komunikacją marketingową, jest właścicielką marki Ekocuda.com, która zajmuje się organizacją cyklicznych Targów Kosmetyków Naturalnych w Warszawie (Ekocuda). W swojej ofercie firma ma również działania wizerunkowe, komunikacyjne i marketingowe dla firm z sektora Eko i Beauty.
Więcej informacji:
www.ekocuda.com
www.facebook.com/ekocudacom
www.instagram.com/ekocuda
| Nadesłał:
            Aleksandra Matuła | 
 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (0)