Firma » Biznes
EFL niezmiennie przyjazny klientowi
Program Certyfikacyjny jest oparty na analizie opinii Klientów odnoszących się do firmy. Klienci EFL odpowiadają na szereg pytań związanych z oceną ich ogólnego zadowolenia oceną współpracy 
 z firmą, prawdopodobieństwem rekomendacji oraz oceną jakości obsługi.
Po raz czwarty z rzędu otrzymaliśmy bardzo ważne wyróżnienie – tytuł Firmy Przyjaznej Klientowi. Jest on dla naszej firmy szczególnie cenny, ponieważ przyznają go Klienci. Z tegorocznego badania wynika, że ponad połowa respondentów byłaby skłonna polecić korzystanie z naszych usług swoim znajomym i przyjaciołom”- mówi Krzysztof Ziomek, Dyrektor Zarządzający, Pionu Marketingu 
 i Zarządzania Relacjami z Klientem EFL.  
Czynnikami, które zdaniem klientów wpływają na ich skłonność do rekomendacji EFL, okazały się 
 w pierwsze kolejności: szybkość reakcji oraz elastyczność. Respondenci wskazywali, że te cechy ujawniły się, kiedy EFL udzielał leasingu np. nowopowstałym firmom. W dalszej kolejności badani wskazali na dobre relacje z pracownikami firmy. Klienci twierdzą, że pracownicy EFL-a są uprzejmi oraz kompetentni. Ankietowani są zadowoleni z usług oferowanych przez firmę i podkreślają, 
 że firma dobrze zna ich potrzeby. W tegorocznym rankingu badani szczególnie docenili doradców serwisowych firmy oraz ofertę dopasowana do potrzeb klienta.   
Godło „Firma Przyjazna Klientowi” przyznawane jest przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, która jako jedyna w Polsce prowadzi kompleksowy projekt badawczo-rozwojowy diagnozujący obszary, w których relacje firmy z klientami opierają się na wymianie wartości. Program jest realizowany na rynku polskim od 10 lat. Dotychczas audytom poddało się ponad 1000 firm i instytucji ze wszystkich sektorów oraz branż.
| Nadesłał:
            MCConsultants | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)