Firma » Finanse
EFL elastycznie na wiosnę
                18 kwietnia wystartowała wiosenna kampania EFL, która promuje elastyczne harmonogramy umów wraz z możliwością obniżenia wysokości raty nawet do 1 zł. Wiodącym kanałem w kampanii jest Internet.
	
    
	
Wraz z ofertą EFL zaprezentowana zostanie również oferta Credit Agricole Bank Polska, która zachęca do zakładania konta bankowego w momencie podpisania umowy leasingowej. Tym samym pozwala to klientowi na spłatę niższych rat leasingowych i oszczędności rzędu 100 zł miesięcznie.
Planowane działania mają charakter pro-sprzedażowy. Ich celem jest pozyskanie nowych i utrzymanie obecnych klientów EFL.
„Nie boimy się rozwiązań promocyjnych skonstruowanych tak, aby interesującą ofertą zabiegać o uwagę ludzi biznesu. Zwłaszcza jeśli mamy do czynienia z wyraźnym pakietem korzyści dla konsumenta, który może do swoich potrzeb dostosować harmonogram spłat rat leasingowych. Przedsiębiorcy to z jednej strony grupa świadomie konsumująca media,
a z drugiej nie mająca na to zbyt wiele czasu. Stąd nasza wiosenna propozycja będzie promowana w dwóch kanałach: internetowym i mobilnym” - stwierdza Olaf Rurak, Dyrektor Departamentu Marketingu w Europejskim Funduszu Leasingowym. 
Na potrzeby kampanii uruchomione zostały landing page pod adresami www.2za1.efl.pl, www.wybierz.efl.pl, www.kontobiznes.efl.pl 
Kampania wystartowała 18 kwietnia br. i potrwa do wakacji. 
***
Europejski Fundusz Leasingowy powstał w 1991 roku, jako jedna z pierwszych firm leasingowych w Polsce. Firma aktywnie wspiera rozwój przedsiębiorczości w Polsce. W myśl hasła „Więcej przestrzeni dla przedsiębiorczych”, konsekwentnie poszerza zakres rozwiązań dla biznesu i dba o zaspokojenie potrzeb swoich klientów. Pomaga w prowadzeniu firmy i jest w stanie zapewnić wsparcie również w sytuacjach problemowych. Od 2001 roku EFL jest częścią Grupy Crédit Agricole, co gwarantuje firmie stabilność finansową i bezpieczeństwo oraz pozwala korzystać z wiedzy i doświadczeń instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. EFL od ponad 20 lat współpracuje z najbardziej liczącymi się producentami i dostawcami maszyn, urządzeń, pojazdów oraz innych środków trwałych. Firma została wyróżniona m.in. tytułami Firmy Przyjaznej Klientowi, Firmy Wysokiej Reputacji, Perły Polskiej Gospodarki i Najlepszego Partnera w Biznesie. Już ponad 230 tysięcy klientów wybrało EFL na swojego partnera w biznesie. Więcej na: www.efl.pl
Grupa Crédit Agricole SA debiutowała na polskim rynku finansowym w 2001 roku. Oferuje swoim klientom szeroką gamę rozwiązań finansowych w zakresie produktów bankowych, leasingowych, ubezpieczeniowych 
i factoringowych. W skład grupy wchodzą między innymi Credit Agricole Bank Polska (dawny Lukas Bank), Grupa Europejskiego Funduszu Leasingowego (EFL, Carefleet, EFL Finance, EFL Service, Credit Agricole Commercial Finance Polska SA, a także Credit Agricole Corporate and Investment Bank Oddział w Polsce SA oraz Credit Agricole Ubezpieczenia na Życie SA Więcej o Grupie CA Polska na www.ca-polska.com 
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	| Nadesłał:
            MCConsultants | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)