Technologie » Telekomunikacja
Dzięki Adfairs branża targowa będzie bardziej mobilna
Firma dołączyłado Polskiej Izby PrzemysłuTargowego w styczniu bieżącego roku. Jako nowy członek, Adfairs będzie wspieraćdziałania organizacji mające na celu wykorzystanie potencjału mobilnych kanałów komunikacji między organizatorami, wystawcami i gośćmi wydarzeń targowych.
Jesteśmy dumni z tego, żemogliśmy staćsięczęściąorganizacji, która zrzesza branżę targową jużod ponad 20 lat. Cieszymy się,żedostrzeżono, jak dużemożliwości dla tego sektora mogą przynieść rozwiązania mobilne. Nasze technologie znacznie ułatwiają kontakty między wszystkimi grupami zainteresowanych. Co istotne, aplikacja mobilna jest teżczęsto jedyną skutecznąformąpodtrzymania relacji między stronami po wydarzeniu mówi Maciej Moszoro, CEO w Adfairs.
Firma powstałaz myśląozaspokajaniu potrzeb informacyjnych osóbodwiedzających targi, a takżepromocyjnych wystawcówi organizatorów. Podczas eventu uczestnicy mająutrudniony dostępdo stron internetowych i tradycyjnych mediów, a plakaty, ulotki czy broszury przez ich zbyt dużą ilość często sąignorowane. Aplikacja mobilna wraz z interaktywnąmapą,którą dostarcza Adfairs, towarzyszy użytkownikowi w każdej chwili trwania wydarzenia. Dostępdo istotnych informacji jest możliwy takżepo jego zakończeniu.
Adfairs sukcesywnie powiększa portfolio odbiorcówswoich usług mobilnych. Na początku 2015 roku do grona klientówdołączyłkolejny obiekt Stadion Wrocław.
Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)