Motoryzacja » Moto Serwis
Dział olejowy Shell światowym liderem po raz 11 z rzędu!
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Koncern dostarcza produkty smarne do samochodów osobowych, ciężarowych, motocykli, pojazdów rolniczych oraz maszyn przemysłowych.
Przeczytaj również
Jak wynika z analiz Kline&Company (Global Lubricants Industry: Market Analysis and Assessment: 2016-2026 Report) w 2016 roku Shell Lubricants sprzedał 4,400 kiloton olejów silnikowych i środków smarnych. Stanowi to równowartość 5 miliardów litrów gotowych produktów. Sprzedaż ta była niemal równomiernie rozłożona między sektor samochodów osobowych, pojazdów użytkowych i przemysłowy.
„W Shell mocno stawiamy na dynamiczny rozwój na wielu rynkach, na których obecnie działamy. Zachowanie tytułu światowego lidera na rynku olejów silnikowych i środków smarnych wymaga od nas ciągłych inwestycji w innowacyjne produkty oraz usługi. Znaczenie ma tu także globalny łańcuch dostaw ukierunkowany na popyt i zróżnicowane potrzeby odbiorców. Nieustannie rozwijamy się, aby wykorzystywać nasze możliwości i sprostać wyzwaniom w szybko zmieniającym się środowisku biznesowym. Jednocześnie silnie koncentrujemy się na zacieśnianiu prawdziwie partnerskiej współpracy, opracowywaniu rozwiązań ukierunkowanych na klientów i wprowadzaniu innowacji poprzez badania oraz nowe technologie. Uznanie firmy Kline&Company jest najlepszym dowodem na to, że obraliśmy najlepszą drogę" – powiedział Huibert Vigeveno, Shell Global Commercial, Executive Vice President.
Globalny i lokalny lider
Zgodnie z wynikami raportu Kline&Company, Shell zajął pozycję niekwestionowanego lidera na trzech z szesnastu rynków objętych badaniem - w Malezji, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Ponadto na dziesięciu kolejnych rynkach – w Argentynie, Kanadzie, Chinach, Niemczech, Austrii i Szwajcarii (DACH), Indonezji, Meksyku, Filipinach, Arabii Saudyjskiej, Południowej Afryce oraz Tajlandii – firma plasuje się w pierwszej trójce wśród dostawców środków smarnych.
Inwestycje budujące przewagę
Aby sprostać oczekiwaniom branży motoryzacyjnej i przemysłowej oraz zaspokoić rosnący popyt na oleje silnikowe i środki smarne, Shell zainwestował setki milionów dolarów w usprawnienie i rozwój globalnego łańcucha dostaw. Obecnie firma posiada 40 blendowni, 5 zakładów produkcji olejów bazowych oraz 10 zakładów produkcji smarów. Co więcej, aby zwiększyć produkcję oraz zaspokoić wciąż rosnący popyt na oleje i środki smarne na rynku azjatyckim, koncern otwiera nową blendownie olejów oraz zakład produkcji smarów w Tuas w Singapurze. Te strategiczne posunięcia umożliwią zwiększenie zdolności produkcyjnych w celu wsparcia oczekiwanego wzrostu popytu w tym regionie.
Shell stale inwestuje w najnowsze technologie, a jego bliska współpraca z wieloma partnerami oraz nieustannie prowadzone badania owocują innowacyjnymi rozwiązaniami. Dzięki swoim osiągnięciom, wiedzy oraz doświadczeniu w zaspokajaniu zróżnicowanych potrzeb klientów, Shell niezmiennie od 11 lat zajmuje pierwsze miejsce wśród dostawców środków smarnych na świecie.
 
                 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (0)